Facebook Messenger atinge un prag impresionant de popularitate

Facebook Messenger atinge un prag impresionant de popularitate

La doar câteva săptămâni după ce Facebook a depășit un alt prag absurd de popularitate, Facebook Messenger se mândrește cu o performanță similară.

În urmă cu ceva timp ne-am frustrat cu toții câte un pic în momentul în care compania lui Mark Zuckerberg ne-a obligat să ne instalăm o nouă aplicație standalone cu scopul de a purta conversații cu prietenii de pe Facebook. Acum însă, este evident faptul că Facebook Messenger e un produs foarte reușit, iar statisticile o confirmă. În mod evident, meritul este și al inginerilor rețelei sociale, care lansează updateuri regulate de funcționalitate, dar acest aspect e mai puțin relevant.

Important este însă că Facebook Messenger a ajuns să aibă 800 milioane de utilizatori care folosesc aplicația în mod regulat. Cu alte cuvinte, strategia celor de la Facebook a funcționat, iar la ora actuală sunt șanse foarte mari să existe și persoane care au doar Messenger instalat pe telefon, fără aplicația omonimă a rețelei sociale. Nu de alta, dar Facebook funcționează foarte bine și în browserul vostru preferat.

În altă ordine de idei, 2015 a fost anul unor îmbunătățiri semnificative aduse platformei de chat. Pe lângă apelurile video, care l-au transformat într-un concurent serios pentru giganți precum Skype, Facebook Messenger a mai ajuns să ofere utilizatorilor opțiuni avanse pe partea de personalizare a experienței de mesagerie instant. Puteți schimba culorile din fereastra de conversație, puteți folosi emoticoane, iar posibilitatea folosiri de porecle este un alt aspect care s-ar putea să vă încânte. În plus, aplicația a devenit un pic sprintenă pentru toți utilizatorii săi, iar această particularitate ar putea fi în definitiv cea mai importantă.

În definitiv, toate schimbările cumulate au avut efectul scontat, iar Facebook Messenger tinde să fie cel mai popular client de chat și VoIP de pe mapamond. Cei 800 de milioane de utilizatori lunar reprezintă doar cel mai recent prag cu care compania americană se poate mândri. Ne așteptăm să nu treacă prea multe luni până când va ajunge la un miliard.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI