16 sept. 2015 | 16:41

Snapchat te taxează dacă vrei să revezi mesajele care au dispărut

ACTUALITATE
Snapchat te taxează dacă vrei să revezi mesajele care au dispărut

Când vine vorba de Snapchat, ce ai pierdut odată, se poate reîntoarce în brațele tale. Cu un preț, desigur. Aplicația pe care Facebook a dorit să-și pună mâinile pentru trei miliarde de dolari, în urmă cu doi ani, a început să le ofere utilizatorilor săi un nou mod prin care să vizualizeze fotografii sau videoclipuri vechi.

Utilizatorii Snapchat ar trebui să scoată bani din buzunar pentru a putea revedea mesaje vechi, care dispar odată ce le-ai deschis. Această opțiune contravine întregii strategii Snapchat. Farmecul aplicației era că mesajul tău era șters automat după ce destinatarul îl vizualiza.

Cei de la Snapchat au declarat într-o publicare de pe blogul acestora că doresc să ofere această nouă opțiune după ce au constatat că mulți utilizatori primeau mesaje pe care ar fi dorit să le revadă măcar o dată. Opțiunea a fost întotdeauna disponibilă în cadrul aplicației, dar utilizatorii puteau revizualiza un singur mesaj pe zi, fără vreun cost. Totuși, nu puteau să ceară o a doua revizualizare, chiar dacă ar fi fost dispuși să plătească pentru aceasta.

Prețul pentru o revizualizare este de 99 e cenți, iar în banii ăștia intră reapariția a trei mesaje vechi și doar o singură fotografie, numită „Snap”. „E puțin cam scump, dar timpul însemnă bani”, au completat aceștia.

Mișcarea marchează efortul serviciului de mesagerie de a-și extinde afacerea și de a găsi noi moduri de a face bani de pe urma celor aproape o sută de milioane de utilizatori zilnici.Totuși, este prima dată când Snapchat încearcă să ceară bani direct de la utilizatori. În trecut, aceștia au introdus reclame și conținut sponsorizat de parteneri pentru a face rost de mai mulți bani.

Potrivit celor de la Cnet, Snapchat a confirmat că va veni cu mai multe noutăți, incluzând filtre animate, care schimbă aspectul fotografiilor sau al filmulețelor, sau o opțiune care distorsionează aspectul utilizatorului pentru a-l face să pară mai bătrân.

De asemenea, serviciul va începe să ofere trofee, în semn de recunoaștere a celor mai devotați utilizatori. De exemplu, dacă un utilizator trimite zece fotografii folosind blițul frontal, vor primi un trofeu pentru isprava lor.