Microsoft a rămas în urmă. Foloseşte Windows 8.1 în reclame
Deşi v-aţi fi aşteptat ca Microsoft să fie prima companie care foloseşte Windows 10 în reclamele pentru dispozitivele sale, realitatea nu este deloc aşa.
Windows 10 este un motiv major de mândrie pentru gigantul din Redmond. La doar câteva săptămâni de la lansare, o parte semnificativă dintre utilizatorii de Windows 7 şi Windows 8.1 s-au grăbit să şi-l instaleze sub formă de upgrade gratuit. Chiar şi după ce au apărut online mai multe informaţii suspecte legate de modul în care noul Windows comunică cu serverele Microsoft, acest detaliu nu a afectat negativ trendul ascendent al ratei de adopţie.
Partea cea mai surprinzătoare a acestei ecuaţii este însă că Microsoft se pare că nu a făcut tranziţia la acelaşi sistem de operare în cazul noilor sale reclame la Surface Pro 3. După cum se poate observa în clipul de mai sus, publicat zilele trecute pe YouTube în cadrul campaniei Back to school, degeaba a ajuns Windows 10 să fie instalat pe un număr de peste 50 milioane de sisteme, pentru că tableta cu pricina rulează în continuare Windows 8.1
În teorie, acest gest se datorează stocului foarte mare de tablete Surface 3 şi Surface Pro 3 aflate în magazine care sunt preinstalate cu Windows 8.1. Chiar şi dacă toate acele gadgeturi suportă upgrade-ul gratuit la Windows 10, dintr-un punct de vedere, nu se cuvenea ca Microsoft să le afişeze în reclame ca rulând alt sistem de operare decât cel cu care vin din fabrică. Cu alte cuvinte, va mai trece mult timp până vom vedea primele reclame la Surface cu Windows 10, iar acest lucru este destul de trist.