LG câștigă bani cu fiecare Apple Watch pe care îl cumperi
Deşi s-ar putea să fiţi surprinşi de această statistică, cei de la LG se pare că au cel mai mult de câştigat din vânzările de ceasuri inteligente.
Indiferent dacă vă încântă sau nu acest trend, smartwatch-urile încep să prindă teren. Varietatea foarte mare de opţiuni şi lansarea constantă de noi modele fac o treabă foarte bună în a vă convinge că aveţi nevoie de unul. Interesant este însă că, deşi vedem zeci de modele pe piaţă, prea puţine companii reuşesc să se îmbogăţească din aceste gadgeturi. Uneori nici măcar nu contează de cine sunt asamblate. Important este cine creează şi livrează majoritatea componentelor din interior.
Când vine vorba de ecrane, de exemplu, care asigură o mare parte din experienţa de utilizare, LG se pare că are cele mai multe contracte pentru producţia acestei componente. Chiar şi în cazul Apple Watch, sud coreenii de la LG asigură display-urile. Pornind de la această premisă, în primul trimestru din 2015, dacă din vânzările de panouri pentru ceasuri inteligente s-au generat vânzări de 240 de milioane dolari, LG a reuşit să câştige 186 de milioane dolari. Statistic, această valoare reprezintă aproape 80%. Pe locul al doilea vin cei de la Samsung Display cu 3,1%, urmaţi de Japan Display cu 2,1%.
Ca unităţi livrate către producătorii de ceasuri, LG a ieşit pe primul loc cu 66,8% din piaţă, reflectate în 8 milioane de bucăţi. Faptul că această valoare este de aproape opt ori mai mare decât în urmă cu un an, reprezintă o dovadă în plus pentru rata de adopţie ascendentă a smartwatch-urilor. Având în vedere că Apple Watch nici măcar nu a avut parte de o lansare globală cumsecade, este foarte probabil ca în trimestrul al doilea al acestui an LG să continuă creşterea cotei de piaţă.