Impozantul iPad Pro are un ecran mai slab decât iPad Mini 4

Impozantul iPad Pro are un ecran mai slab decât iPad Mini 4
06:57 18.11.2015

În urma unui test comparativ realizat în urmă cu câteva zile, a ieșit la iveală faptul că iPad Pro ar avea un ecran mai puțin performant decât iPad Mini 4.

Deși Apple tocmai a lansat o tabletă dedicată profesioniștilor, intitulată foarte sugestiv iPad Pro, dacă vă doriți iPad-ul cu cel mai bun ecran, se pare că ar trebui să vă orientați către o tabletă mult mai ieftină. În testul celor de la DisplayMate, realizat de Dr. Raymond Soneira, a ieșit fruntaș iPad Mini 4.

Cu toate că noua tabletă de 12,9 inci a celor de la Apple poate fi achiziționată împreună cu un Smart Keyboard dock și un stylusul Apple Pencil, calitatea imaginii afișate pe ecran, deși este foarte bună, nu se află la același nivel cu un Mini 4 din mai multe de vedere. În urma testului foarte elaborat realizat de Soneyra, noul iPad Pro se pare că are o rată de contrast foarte mare, indiferent de unghiul din care vă uitați la el, mulțumită unui panou IPS LCD de foarte bună calitate. În plus, prin intermediul unei funcții noi integrate în ecran, acesta poate conserva bateria aparalui într-un mod inteligent. Merită reținut că este prima oară când respectiva funcție a fost introdusă într-un iPad.

De partea cealaltă a baricadei, iPad mini 4, cea mai ieftină tabletă de ultimă generație a gigantului din Cupertino, a ieșit pe plus față de iPad Pro în câteva situații. De exemplu, are cel mai scăzut nivel de reflectanță dintre toate iPad-urile, particularitate care se traduce printr-un grad sporit de vizibilitate în lumină naturală. Deși iPad Pro poate afișa un număr mai mare de culori, în majoritatea cazurilor acestea sunt supra saturate, mai ales în cazul nuanțelor de albastru, în timp ce pe iPad Mini 4 culorile sunt mai naturale.

La final, iPad Pro a fost clasificat ca având un ecran foarte bun, în timp ce iPad Mini 4 a ieșit din același test cu ratingul excelent. Rămâne doar la latitudinea voastră dacă un astfel de test influențează decizia achiziției.