22 nov. 2013 | 10:20

Nokia vs BlackBerry – marketing agresiv şi ironii ieftine

ACTUALITATE
Nokia vs BlackBerry -  marketing agresiv şi ironii ieftine

Chiar dacă BlackBerry nu mai e de mult o ameninţare în domeniu, cei de la s-au grăbit să atace un banner recent postat pe Twitter. Să vedem ce înseamnă acest duel Nokia vs BlackBerry.

marketing nokia blackberry

Totul a început cu o campanie foarte drăguţă iniţiată de BlackBerry zilele trecute prin intermediul contului BlackBerry UK. Încercând să facă referire la popularitatea telefonului canadian ca terminal de business, cu negru pe alb a fost postat un banner ce includea textul ,,Dacă nu ştii pe cineva care are unul, nu ştii oamenii potriviţi.” Un pic ghiduş, dar nevinovat, la scurt timp acest mesaj a stârnit o replică pe un cont oficial Nokia. ,,Nu ştii pe nimeni care are unul, deoarece toată lumea a făcut trecerea la Lumia.” În teorie, nici  Connects nu a fost foarte agresivă, în practică, însă, este o lovitură în plus adresată unui fost gigant care abia se mai ridică de la pământ şi care a avut probleme din ce în ce mai mari în a vinde noile sale terminale.

Aceasta este doar cea mai recentă dovadă a strategiei Nokia de a ieşi în evidenţă printr-un marketing agresiv. Și nu este doar acest duel Nokia vs BlackBerry. Ca să vă faceţi o idee vizavi de nivelul la care se pune problema în SUA, aveţi în vedere un singur lucru. Cea mai populară reclamă la un terminal Nokia implică întruchiparea conceptului ,,Când doi se bat, al treilea câştigă.” Grupuri întregi de utilizatori de iPhone şi Galaxy S se bat efectiv la diverse evenimente, în timp ce unul sau doi utilizatori de smartphone-uri cu Windows Phone stau detaşaţi şi relaxaţi în spatele sălii. Acesta vi se pare un sistem care merge?

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele