IceeFest 2013 – Un eveniment ce pune online-ul la loc de cinste
IceeFest 2013 este un festival anual, care va prezenta trend-urile online sub forma unei expozitii de tehnologii, evenimente si conferinte pe teme digitale.
Interesant este numarul mare de companii de renume prezente la acest eveniment. Astfel am observat ca vor fi prezenti reprezentanti de la Facebook, Google, YouTube, Skype, Yahoo, PayPal, Microsoft, BBC si chiar HBO. PR-ul si comunicarea au si ei un loc de seama, brand-uri precum Saatchi & Saatchi, Duval Guillaume Modem, Draftfcb, McCann Erickson, Grey Group sau Mediabrands. Stiu, de o parte dintre ei nu am auzit nici eu insa pe de alta parte acestia se ocupa de branduri care nu au o legatura atat de mare cu segmentul de tehnologie.
Va exista si un segment dedicat jocurilor si internetului mobil unde vor vorbi despre acestea reprezentanti ai companiilor Deezer, Orange, Ubisoft, Gameforge. Evenimentul va avea si o parte de divertisment, care cuprinde momente de stand-up comedy, o seara dedicata filmelor virale si umorului online, un concurs al dezvoltatorilor de aplicatii mobile, ceremonia de decernare a premiilor IAB MIXX precum si intalniri inedite intre vedete si fanii lor de pe Facebook.
“Pe langa expozitia de tehnologie si evenimentele din cadrul festivalului, anul acesta vom avea practic doua conferinte care se vor derula in paralel. Una este dedicata zonei care tine de inovatie si creativitate, cea de-a doua este axata pe chestiuni mult mai practice, actuale. Fiecare va dispune de o scena si de o sala separata”, spune Dragos Stanca, managing director Thinkdigital, compania care organizeaza evenimentul.
Un subiect sensibil, mai ales la noi, unde in urma declararii ilegale a rebate-ului in TV de catre Guvern, prima intrebare este daca bugetele alocate publicitatii video vor migra sau nu catre Internet. Dar si in general, unde producatorii se intreaba daca e mai intelept sa pastreze continutul pe siteuri proprii sau sa il ofere diverselor platforme.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – le ofera anul acesta sansa celor mai dinamice si promitatoare startup-uri sa urce pe scena festivalului alaturi de Google, Facebook, Skype, Yahoo si de marile branduri si agentii de comunicare din intreaga lume. Acestea vor avea la dispozitie 200 de secunde pentru a isi prezenta ideile, o solutie interesanta si gratuita de promovare pentru cei cu start-up-uri.