Evomag da cartile pe fata, de Black Friday
Stim cu totii ca anul trecut au fost ceva „probleme” cu site-urile participante la Black Friday, mai ales in momentul in care se apropiau stocurile de final. Mai exact acele probleme se refera la oprirea in mod constient ale acelor site-uri pentru a mai diminua solicitarile clientilor.
Evomag pare ca a mers putin prea departe cu mesajul respectiv. Pe ideea ca o imagine spune o mie de cuvinte, aveti imaginea mai sus. Cred ca am vazut-o de nenumarate ori la miezul noptii si vad ca a inceput sa apara si azi dimineata, insa, doar de putina vreme am realizat ca imaginea pare sa fie o aluzie mai putin eleganta la cele intamplate anul trecut. Dragii mosului, asadar tolba mea de cadouri este aproape goala, ia mai faceti si voi o mica pauza, ce va trebuie atatea produse pana la urma? In alta ordine de idei comenzile sunt limitate la 1 produs / comanda /client. Eu daca de exemplu vreau sa imi iau un prajitor de paine si un laptop… nu voi putea. Inteleg ca nu am voie sa imi cumpar doua prajitoare de paine insa la produse diferite de ce este impusa aceasta limitare?
Pe de alta parte reducerile sunt destul de bune, ofertele multiple, newsletter-ul/frontpage-ul bine realizat, de ce insa trebuie sa ne ofensam clientii, cel putin pe cei care au cunostinte despre acest fenomen?