Xiaomi capătă rapid popularitate în numeroase teritorii
Xiaomi este unul dintre producătorii chinezi care s-a făcut remarcat în ultimii ani, iar cu produse precum revoluționarul Xiaomi Mi Mix, este evident că-și propune să atragă toate tipurile de utilizatori.
Este din ce în ce mai dificil să intri în competiție cu chinezi, un lucru pe care cei de la Samsung l-au aflat săptămâna aceasta după ce au fost detronați din poziția de lider în piața de smartphone-uri cu Android. Companiile chinezești au devenit din ce în ce mai creative când vine vorba de telefoane mobile și fac o treabă surprinzător de bună în a lansa gadgeturi ieftine și bune.
La ora actuală, efortul chinezilor este de a se extinde în noi teritorii în care potențialul pentru telefoane ieftine este și mai mare decât în China. O astfel de țară cu posibilități enorme este India unde, conform celor mai recente statistici, Xiaomi a devenit un jucător foarte important într-un timp relativ scurt. Până la finele celui de-al treilea trimestru fiscal de anul acesta, conform unei postări oficiale pe Twitter, Xiaomi a vândut două milioane de smartphone-uri.
Această valoare s-ar putea să nu pară neapărat astronomică, având în vedere căte telefoane vinde Apple, de exemplu, dar reprezintă o victorie foarte importantă pentru producătorul chinez. Nu de alta, dar cei de la Xiaomi au asociat cele două milioane de dispozitive cu o creștere de 150% de la an la an.
India este următoarea piață majoră de desfacere în care producătorii de smartphone-uri încearcă să iasă în față. În contextul în care cea mai mare parte a locuitorilor nu sunt foarte bogați, acest mediu este ideal pentru Xiaomi, care are mai multe terminale în portofoliu cu configurații hardware de invidiat și prețuri accesibile. După ce a încheiat mai multe parteneriate cu operatorii locali și lanțuri de magazine din India, Xiaomi a dobândit o poziție privilegiată în piață, pe aceeași linie cu Samsung sau un producător local intitulat Micromax.
Când vorbim de procent din piața de mobile din India, Xiaomi este acum pe poziția a patra, cu 7,5%. Dacă luăm în calcul și vânzările din online, Xiaomi se află pe locul al doilea, în urma Lenovo.