29 nov. 2016 | 17:36

Xiaomi capătă rapid popularitate în numeroase teritorii

ACTUALITATE
Xiaomi capătă rapid popularitate în numeroase teritorii

Xiaomi este unul dintre producătorii chinezi care s-a făcut remarcat în ultimii ani, iar cu produse precum revoluționarul Xiaomi Mi Mix, este evident că-și propune să atragă toate tipurile de utilizatori.

Este din ce în ce mai dificil să intri în competiție cu chinezi, un lucru pe care cei de la Samsung l-au aflat săptămâna aceasta după ce au fost detronați din poziția de lider în piața de smartphone-uri cu Android. Companiile chinezești au devenit din ce în ce mai creative când vine vorba de telefoane mobile și fac o treabă surprinzător de bună în a lansa gadgeturi ieftine și bune.

La ora actuală, efortul chinezilor este de a se extinde în noi teritorii în care potențialul pentru telefoane ieftine este și mai mare decât în China. O astfel de țară cu posibilități enorme este India unde, conform celor mai recente statistici, Xiaomi a devenit un jucător foarte important într-un timp relativ scurt. Până la finele celui de-al treilea trimestru fiscal de anul acesta, conform unei postări oficiale pe Twitter, Xiaomi a vândut două milioane de smartphone-uri.

Această valoare s-ar putea să nu pară neapărat astronomică, având în vedere căte telefoane vinde Apple, de exemplu, dar reprezintă o victorie foarte importantă pentru producătorul chinez. Nu de alta, dar cei de la Xiaomi au asociat cele două milioane de dispozitive cu o creștere de 150% de la an la an.

India este următoarea piață majoră de desfacere în care producătorii de smartphone-uri încearcă să iasă în față. În contextul în care cea mai mare parte a locuitorilor nu sunt foarte bogați, acest mediu este ideal pentru Xiaomi, care are mai multe terminale în portofoliu cu configurații hardware de invidiat și prețuri accesibile. După ce a încheiat mai multe parteneriate cu operatorii locali și lanțuri de magazine din India, Xiaomi a dobândit o poziție privilegiată în piață, pe aceeași linie cu Samsung sau un producător local intitulat Micromax.

Când vorbim de procent din piața de mobile din India, Xiaomi este acum pe poziția a patra, cu 7,5%. Dacă luăm în calcul și vânzările din online, Xiaomi se află pe locul al doilea, în urma Lenovo.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele