18 ian. 2016 | 17:56

Penthouse va renunța la revistele printate: rămâne doar în mediul online

ENTERTAINMENT
Penthouse va renunța la revistele printate: rămâne doar în mediul online

Cei de la Penthouse au anunțat că vor renunța la revistele printate în viitorul apropiat.

Vă spuneam în urmă cu câteva luni vă spuneam că Playboy se vede nevoită să se concentreze mai mult asupra articolelor și mai puțin asupra imaginilor cu persoane dezbrăcate. Un lucru care ar fi părut cel puțin ciudat înainte va deveni realitate: oamenii vor achiziționa Playboy pentru a citi articolele. Dacă stăm să ne gândim la cantitatea uriașă de pornografie de toate felurile pe care o găsim pe internet în prezent, conținutul unei reviste precum Playboy ar putea fi considerat unul ”cuminte”.

Cu aceeași problema se pare că se confruntă și cei de la Penthouse, oficialii din cadrul FriendFinder Network, compania mamă, anunțând în mod oficial că vor renunța revista printată în viitorul apropiat. Desigur, vom avea parte de o perioadă de tranziție, însă decizia a fost luată. Mai mult decât atât, Penthouse renunță la birourile din New York și se va muta pe coasta de vest, în Los Angeles, unde se regăsește sediul principal al companiei FriendFinder Network.

După cum scriu cei de la Engadget, Penthouse avea în acest moment două opțiuni: fie regândea formatul revistelor sale (precum Playboy), fie rămânea exclusiv în mediul online. Având în vedere faptul că FriendFinder a fost aproape de faliment în urmă cu câțiva ani, decizia aceasta este ușor de înțeles.