Dell a prezentat cele mai noi produse destinate companiilor
Dell a prezentat ier cele mai noi produse în cadrul turului anual Dell Be/ Future Ready /’16.
Dell Be/ Future Ready /’16 este un eveniment de o zi, care acoperă 17 țări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și include sesiuni de informări și de break-out, precum și o expoziție în cadrul căreia compania Dell este prezentă alături de partenerii săi.
Tema evenimentului din acest an a fost „Get Future Ready!”, axată pe transformarea digitală. Efectele acestei tendințe influențează modul în care oamenii învaţă, interacţionează, achiziţionează bunuri şi servicii şi trăiesc, precum şi modul în care organizațiile furnizează produse şi servicii clienților lor. Dell se concentrează explicit pe zona „modului în care” se petrece transformarea digitală.
Conform unui studiu sponsorizat de companie, 52% dintre cei chestionați cred că angajații care lucrează de acasă sunt la fel de productivi sau chiar mai productivi decât la birou, iar 50% dintre angajaţi îşi verifică mesajele e-mail de serviciu sau acceptă convorbiri telefonice de serviciu și după încheierea programului.
„Dell continuă transpunerea în faptă a strategiei sale pe termen lung şi se concentrează pe furnizarea celor mai bune soluții clienților. Suntem mai bine poziționați pentru a modela forțele generate de cloud, big data, mobilitate şi securitate, forțe care schimbă felul în care trăiesc oamenii, felul în care operează afacerile şi felul în care funcționează întreaga lume, la fel cum am procedat cu mai bine de 30 de ani în urmă, când am ajutat la revoluționarea forței PC-ului”, a declarat Anja Monrad.
În cadrul celor patru zone de expoziție (Enterprise, Big Data, Soluții Client și Securitate) ale evenimentului,vizitatorii pot vedea şi testa noile modele de laptopuri, desktopuri şi monitoare Dell şi pot afla mai multe despre noile servere, staţii de lucru şi sisteme de stocare de date.
Trebuie, de asemenea, să amintesc de speculațiile conform cărora Dell va ignora produsele destinate consumatorilor casnici în viitor. Oficialii companiei au ținut să menționeze foarte clar că acest lucru nu este adevărat. A dat ca exemplu investițiile din piața PC-urilor, de pe urma căreia doar un număr foarte mic de producători reușesc să facă profit.