02 oct. 2015 | 11:04

Noul update la DotA 2 i-a făcut pe utilizatori să se lase de joc

Gaming
Noul update la DotA 2 i-a făcut pe utilizatori să se lase de joc

O nouă statistică publicată pe luna septembrie de cei de la Valve confirmă o scădere radicală a numărului de utilizatori ai popularului joc DotA 2.

La începutul lunii trecute, după o lungă perioadă de teste şi experimente, DotA 2 a beneficiat de cel mai important update de la lansarea iniţială a jocului. Acesta a venit sub numele DotA 2 Reborn, a fost dezvoltat în proporţie de 100% de Valve şi, pe lângă o interfaţă modernizată, meniuri actualizate şi funcţii noi, cel mai important aspect din spatele acestui patch a constat în trecerea jocului pe motorul grafic Source 2.

Toate bună şi frumoase până când s-a observat o scădere semnificativă a numărului de jucători săptămânali corelată cu lansarea respectivă. Cei de la Kotaku au observat fenomenul şi au încercat să găsească o explicaţie pentru cei aproximativ 16% dintre jucători care au renunţat să se mai joace cel mai popular titlu de tip MOBA.

Prima variantă este că DotA 2 Reborn este un eşec la scară largă şi, cu toate că arată mai bine, utilizatorii nu sunt deschişi la schimbări radicale şi preferă să nu se mai joace decât să se enerveze învăţând meniuri noi. În plus, au fost descoperit şi foarte multe bug-uri în joc în ultima lună care nu se reflectă cu siguranţă în gameri mulţumiţi. Ca urmare interacţiunea cu jocul, devenită mult mai dificilă după lansarea Reborn este doar o parte infimă a poveştii.

Încercând probabil să găsească partea bună a poveştii şi să-i încurajeze pe cei de la Valve, Kotaku a mai găsit şi alte scenarii posibile care ar putea sta la baza scăderi drastice Începerea şcolii în septembrie/octombrie la nivel global poate fi un factor influent. Finalizarea recentă a competiţiei The International DotA 2 este o a doua variantă. Lipsa lansării unui update atractiv pentru jucători este de asemenea pe listă. În definitiv, gamerii îşi doresc în permanenţă ceva nou de experimentat, secretul este ca un dezvoltator să găsească combinaţia perfectă dintre elementele complet noi şi cele care trebuie să rămână neschimbate.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele