Interesul pentru Apple Watch i-a dat lui Cook un motiv să se umfle în pene
La doar câteva luni după anunţul oficial al Apple Watch, Tim Cook a oferit câteva detalii pe marginea interesului pentru smartwatch-ul creat în Cupertino.
A fost subiectul unui nenumărat număr de zvonuri înainte de lansarea oficială, dar acum Apple Watch a ajuns în magazine. Este primul gadget complet nou ieşit din Cupertino după decesul lui Steve Jobs şi unul care trebuia să revoluţioneze industria ceasurilor inteligente. Apple Watch este disponibil în trei variante, Watch Sport, Watch şi Watch Edition. Rulează watchOS şi este capabil să ruleze aplicaţii create de terţi.
Momentan e greu de spus dacă şi-a atins acest scop, dar Tim Cook s-a decis să asocieze nişte cifre performanţei în piaţă a acestui ceas. Într-un interviu acordat zilele trecute ediţiei chinezeşti a Bloomberg Businessweek, Tim Cook s-a mândrit în primul rând cu interesul dezvoltatorilor pentru Apple Watch. În prezent se lucrează intens la peste 3500 de aplicaţii pentru ceasul inteligent Apple. În contextul în care existau doar 500 de aplicaţii în 2008 pentru primul iPhone şi 1000 de aplicaţii pentru primul iPad în 2010, este evident că dezvoltatorii de aplicaţii au mare încredere în potenţialul profit pe care îl pot obţine din programele scrise pentru smartwatch.
Pentru că foarte mulţi au fost curioşi de ce Apple a lansat tablete şi, mai recent, Mac-uri aurii, după ce timp de foarte mulţi ani s-a rezumat la culoarea argintie a aluminiului, Tim Cook a rezolvat şi această dilemă. Aparent, totul are legătură cu China. În contextul în care din respectivul teritoriu provine la ora actuală 29% din profitul Apple, compania americană trebuia să satisfacă cererea pieţei asiatice pentru auriu.
Cel mai important este să reţineţi că, dacă aţi investit o sumă generoasă de bani într-un Apple Watch, în curând veţi avea parte de noi aplicaţii pentru a face şi mai multe cu ceasul vostru.