Instagram fură o funcţie importantă din repertoriul Vine
Dacă v-aţi obişnuit să vă uitaţi în mod regulat la clipuri de câteva secunde pe Instagram, începând de astăzi veţi avea o surpriză care s-ar putea să nu vă încânte.
În urmă cu câţiva ani, un grup de dezvoltatori au creat Vine, o platformă online şi o aplicaţie mobilă ce permitea utilizatorilor să posteze clipuri de 6 secunde. Instagram a extrapolat conceptul clipurilor cu o durată limitată până la maxim 15 secunde. În mod evident, au existat din start multe similarităţi între serviciul celor de la Twitter şi cel al Facebook. Printr-un nou update pe care îl veţi vedea implementat în următoarele zile în aplicaţia voastră Instagram, numărul punctelor comune a mai crescut un pic.
La câteva luni după ce Instagram a creat aplicaţia Hyperlapse, menită să vă permită să înghesuiţi şi mai mult conţinut video în 15 secunde, creatorii serviciului mai fac un pas important spre schimbarea percepţiei utilizatorilor vizavi de tipul de conţinut pe care îl vedeţi preponderent pe reţeaua socială. Pornind de la această idee, scurt metrajele de pe Instagram vor rula implicit în buclă continuă fără nici un fel de intervenţie din parte utilizatorului. Astfel, nu va trebui să mai atingeţi imaginea aferentă unui clip de fiecare dată când vă doriţi să declanşaţi redarea sa.
În mod evident, o astfel de schimbare nu a fost gândită în primul rând pentru utilizatori, ci pentru creatorii de reclame care folosesc Instagram ca o platformă de promovare. Astfel, o campanie câştigă o expunere sporită dacă o reclamă este redată în buclă. De asemenea, companiile de marketing au un criteriu suplimentar de eficienţă a unei anumite campanii prin prisma numărului de afişări repetate înregistrate pentru un anumit clip.
La final, beneficiile unei astfel de schimbări ţin foarte mult de tipul vostru de conţinut pe care îl preferaţi pe Instagram. Dacă aveaţi o afinitate mai degrabă pentru imagini statice, decât pentru pentru scurt metraje, această actualizare are potenţialul de a vă deranja.