27 aug. 2015 | 18:26

Dacă ai un Apple Watch, nu esti atât de exclusivist pe cât ai crede

ACTUALITATE
Dacă ai un Apple Watch, nu esti atât de exclusivist pe cât ai crede

Deși scumpe și relativ restrictive din punct de vedere al compatibilității, ceasurile celor de la Apple se vând ca pâinea caldă. O pâine foarte scumpă.

Ultimele date publicate de compania IDC, care se ocupă cu cercetarea pieției, estimează că Apple Watch s-a vândut în 3,6 milioane de bucăți în al doilea trimestru al acestui an. Astfel ajunge pe locul doi în topul celor mai purtate accesorii, în urma ceasului celor de la Fitbit, care se estimează că a vândut în jur de 4,4 milioane de unități.

Cei de la IDC estimează că producătorul chinez de electronice, Xiaomi, a ajuns pe locul trei în acest top, cu 3,1 milioane de ceasuri ieșite din fabrică, adică 17,1% din cota de piață.

Top 5 este încheiat de cei de la Garmin și Samsung cu 700,000 și respectiv 600,000 de ceasuri inteligente, în timp ce alți producători au vândut împreună 5,7 milioane de astfel de electronice.

Luna trecută, analiștii strategici au estimat că Apple va vinde patru milioane de ceasuri în al doilea trimestru al anului, dovada că cei de la IDC nu ar fi departe de adevăr. Cei de la Apple nu au făcut publice datele despre numărul de vânzări ale ceasurilor pe care le produc, ci le-au grupat alături de cele ale celorlalte accesorii din gama lor, precum iPod, AppleTV, sau Beats Electronics.

În timpul unei discuții despre câștigurile companiei, Directorul Executiv de la Apple, Timp Cook ,a menționat vag faptul că vânzările de Apple Watch au „depășit așteptările”.

Autor: Ștefan Neculai