CEO-ul Twitter promite să fie mai agresiv cu trolii de pe reţeaua socială
Pentru că pe Twitter, mai mult decât în altă parte, problema trolilor este foarte arzătoare, CEO-ul companiei americane a promis că va găsi rapid o soluţie.
Twitter, populara reţea de micro-blogging este incredibil de populară. În aceeaşi timp, nu este deloc perfectă. Printre toate opiniile verbalizate zilnic în doar 140 de caractere, se strecoară cu uşurinţă unele incredibil de agresive. Din păcate, pentru că în continuare nu există un sistem inteligent pentru a le filtra, foarte mulţi ajung să renunţe la contul lor.
În principiu, deja de câţiva ani, cei de la Twitter încearcă să micşoreze rata hărţuirilor pe reţeaua socială. În practică, nu sunt foarte eficienţi. În contextul în care rata de creştere a numărului de utilizatori este din ce în ce mai mică, CEO-ul Dick Costolo a recunoscut într-un memoriu intern că o parte importantă a problemei este dată de trolii care fac acest mic univers virtual un loc mult mai neprimitor. ,,Suntem varză la a reacţiona la abuzuri şi troli pe platformă şi am fost vază deja de câţiva ani. Nu este nici un secret că restul lumii vorbeşte despre asta în fiecare zi. Pierdem utilizatori vechi după utilizatori vechi dacă nu adresăm problema simplă a trolilor cu care aceştia se confruntă zilnic.”
Din acelaşi memoriu pe care au pus mâna cei de la The Verge mai aflăm că oficialii Twitter se simt deja stânjeniţi de lipsa de eficienţă când vine vorba de această problemă foarte gravă. Pe marginea acestui subiect, Costolo a promis că va lua o atitudine mult mai agresivă în a soluţiona problema, deşi nu a menţionat în detaliu care va fi sistemul prin care vor fi închise conturi ale unor troli sau vor fi şterse postări agresive.