Căutările în Facebook au devenit mult mai utile
Facebook și-a actualizat opțiunile de căutare în cadrul rețelei sociale, fiind astfel mult mai ușor să găsești ceea ce cauți.
Rețeaua socială devine din ce în ce mai prietenoasă cu utilizatorii săi, iar acum, vei putea vedea îmbunătățiri ale secțiunii de căutare. Facebook introduce sugestii personalizate de căutare, abilitatea de a căuta postări distribuite public sau de către prieteni și posibilitatea de a căuta ce spun utilizatorii despre anumite subiecte.
Până acum, atunci când introduceai un termen în bara de căutare de la Facebook, primeai rezultate provenite de la Pagini, oameni, grupuri, evenimente, aplicații sau subiecte fierbinți. Acest lucru era de ajutor dacă erai în căutarea a ceva exact, precum o pagină pentru fanii unui anumit show de televiziune. Totuși, opțiunea era mai puțin utilă dacă încercai să cauți informații mai generale, precum o discuție despre ultimul episod dintr-un serial.
Acum, când începi căutarea în bara de la Facebook, rețeaua socială îți va prezenta câteva sugestii personalizate care te vor ajuta să găsești exact ceea ce cauți. De asemenea, căutarea va evidenția subiectele care sunt populare la acel moment, pentru a-ți fi mai ușor să urmărești evoluția evenimentelor în timp real. În plus, lucrurile pe care le publică pe Facebook prietenii tăi vor fi afișate în rezultatele căutărilor. De exemplu, dacă vei căuta pagina oficială a filmului tău preferat, Facebook îți va afișa postări ale prietenilor care au publicat ceva despre acel film.
Cei de la Facebook asigură că noua variantă a căutărilor nu îți va afecta intimitatea și îți va respecta setările existente de confidențialitate, așa că nu va afișa postările dacă acestea nu erau vizibile pentru prietenii tăi. Așadar, noile opțiuni pentru căutare îți vor face postările de pe Facebook mult mai ușor de găsit, iar dacă ești îngrijorat pentru intimitatea ta, nu strică să mai arunci o privire peste setările din Facebook.
Potrivit celor de la Mashable, actualizarea își va face apariția în curând, atât pentru varianta desktop a Facebook, cât și pentru aplicațiile iOS și Android.