Vivo ar putea reduce la absurd cursa pentru cel mai subţire smartphone
O nouă imagine postată online zilele trecute de cei de la Vivo stabileşte într-un mod indirect noul lider global la categoria cel mai subţire smartphone.
Deşi am făcut multe referinţe în trecut la absurditatea competiţiei pentru cel mai subţire smartphone, în continuare mi se se pare incredibil faptul că, în loc să fie create telefoane cu baterii mai mari, sunt realizate multe telefoane absurd de subţiri cu baterii mai mici. Acest detaliu de fond contează mai puţin când există companii ce investesc sume de bani exorbitante în realizarea unor aparate spectaculoase.
Zilele trecute cei de la Oppo făceau valuri online printr-un smartphone care nici măcar nu suntem sigur că va fi disponibil la nivel global. Era vorba de cea mai recentă creaţie a asiaticilor cu o grosime de doar 4,85 milimetri, cu mult mai subţire decât fostul lider în domeniu la 5,5 milimetri. Cum se întâmplă uneori în acest domeniu, lovitura de graţie adresată celor de la Oppo vine de la Vivo, o companie mai puţin cunoscută care vrea cu orice preţ să fie următorul deţinător al superlativului absolut la această categorie de grosime, fie şi pentru foarte puţin timp.
Aluziile referitoare la performanţa deosebită a celor de la Vivo au fost declanşate de imaginea de mai sus, postată zilele trecute de companie pe profilul oficial de Weibo – Twitter-ul chinezesc. Dacă nu este foarte evident ce se petrece mai sus, situaţia este cât se poate de simplă. În fundal este un iPhone 5S cu o grosime de 7,6 milimetri. În prim plan este noul smartphone al celor de la Vivo, care momentan nu are un nume şi, după toate aparenţele, este egal cu aproximativ jumătate dintr-un iPhone 5S. Pentru a evidenţia grosimea absurdă de aproximativ 3,8 milimetri a telefonului, în practică au fost puse două astfel de gadgeturi suprapuse pentru a demonstra că împreună sunt cât un 5S.
Nu avem încă alte detalii tehnice, particularităţi legate de disponibilitate sau preţ. Nu cred însă că cei de la Vivo ar declanşa o campanie agresivă de marketing cu prea mult timp înaintea unei lansări reale.