S-a vândut Viber. Oare utilizatorii vor avea de câştigat?
De fiecare dată sunt curios cum vor fi afectaţi utilizatorii unui serviciu când acesta este vândut, iar achiziţia Viber nu este o excepţie de la regulă.
Viber a devenit incredibil de popular în ultimii ani. S-a schimbat foarte mult, s-a îmbunătăţit într-un mod semnificativ şi a ajuns să fie un concurent pentru giganţi precum Skype, cu o istorie mult mai stufoasă.
Zilele trecute s-a încheiat procesul de achiziţie al Viber de către o companie cu numele de Rakuten. Echivalentul japonez pentru Amazon, Rakuten este un nume destul de important în piaţa asiatică şi cu această achiziţie fără preaviz are toate şansele să devină o entitate globală. Cu o bază de utilizatori de 300 de milioane, serviciul foarte popular de VoIP a fost valorificat la 900 de milioane de dolari.
Pe marginea acestui subiect, CEO-ul Rakuten şi-a exprimat entuziasmul într-un mod foarte frumos. ,,Sunt grozav de entuziasmat să-i întâmpin pe cei de la Viber în familia Rakuten. Viber oferă o experienţă de mesagerie instant şi apeluri VoIP de cea mai bună calitate într-un mod constat şi convenabil”. La capătul celălalt al firului, Talmon Marco, CEO-ul Viber, a părut la fel de încântat de înţelegere. ,,Împărtăşind aspiraţii similare cu Rakuten, viziunea noastră este să fim platforma de comunicaţii numarul unu şi îmbinarea cu Rakuten este un pas important în acea direcţie.”
În final, doar trecerea timpului va reuşi să ne confirme dacă, noi ca utilizatori, vom avea mai mult de câştigat sau de pierdut din această afacere.