Apple a devenit subit mai ,,cool” în ochii lumii după achiziţia Beats
Investiţia de 3 milarde de dolari în brandul Beats a celor de la Apple a fost menită să aibă ramificaţii într-un număr cât mai mare de pieţe.
După o lungă perioadă de zvonuri, cei de la Apple au cumpărat populara companie fondată de Jimmy Iovine şi Dr. Dre. Deşi acea mutare a ridicat numeroase semne de întrebare în piaţă, mai ales vizavi de suma de bani fabuloasă investită, beneficiile nu au întârziat să apară.
Un studiu realizat zilele trecute de o companie cu numele de Chegg, specializată pe analiză în școlile din SUA, a relevat o creştere a factorului de cool asociat cu Apple. Dintre zece mii de participanţi la studiu, aproape toţi auziseră de Beats, chiar şi dacă doar 15% din ei au cumpărat vreodată sau au avut vreun produs al brandului. Mai mult decât atât, 60% dintre studenţi auziseră de achiziţia Beats de către Apple şi mai bine de 50% dintre ei s-au grăbit să clasifice compania fondată de Steve Jobs ca fiind mult mai hip, cool şi în trend după acel gest.
Singurele părţi negative din acest studiu au vizat recent lansatul Beats Audio, un serviciu audio accesibil cu abonament care sună foarte bine în teorie dar momentan vine cu limitări majore, mai ales de acoperire. În contextul în care la această oră are doar 250.000 de abonaţi, faţă de cei 40 de milioane care îşi trăiesc viaţa cu Spotify, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că mai sunt necesare câteva investiţii în promovarea noului tot unitar.
Ca parte din aceeaşi înţelegere, designul popularelor perechi de căşti va intra în responsabilitatea serviciului de design Apple. Sunt curios cât va ma dura până când vor apărea în magazine primele boxe şi căşti cu amprenta lui Jony Ive. Nu de alta, dar sunt convins că acest parteneriat este unul care va funcţiona pe termen lung.