YouTube schimba regulile de clasificare a rezultatelor la cautare
In speranta ca vor evita sistemele care genereaza click-uri artificiale pe YouTube, cei de la Google tocmai au schimbat criteriile prin care un clip ocupa o anumita pozitie in ierarhia rezultatelor la cautari.
Prin intermediul unor artificii precum cele de SEO de pe Google multe videoclipuri ajung sa aiba foarte multe vizualizari pe YouTube. Pentru a preveni astfel de situatii, YouTube a decis sa schimbe regulile care determina pozitia unui clip printre rezultatele la cautare.
De acum inainte vor avea prioritate clipurile care au fost vizionate perioade mai lungi de timp, nu clipurile cu mai multe vizualizari. Ca urmare, daca ai facut click pe un link si esti dezamagit de continut, motiv pentru care l-ai inchis in cateva secunde, acesta nu va ajunge prea curand in partea de sus a listei de rezultate.
In cazul in care ai urmarit un videoclip si esti motivat sa faci click si pe un altul, de multe ori acest lucru se datoreaza calitatii sau mai bine zis continutului primul clip. Pornind de la acest principiu vor fi promovate clipurile care te motiveaza sa petreci mai mult timp pe YouTube.
In opinia mea, aceste schimbari, pe langa faptul ca sunt logice, sunt realizate in conformitatea cu politica Google de a oferi internautilor rezultate mai utile la cautari pe toate serviciile companiei.