Outlook.com este un succes
In urma cu doua saptamani anuntam lansarea Outlook, un nou serviciu gratuit de posta electronica si odata cu el reinventarea batranului Hotmail.com de la Microsoft.
Dupa doua saptamani, partea cea mai buna legata de noul produs Microsoft este rata incredibila de adoptie. Daca tranzitia utilizatorilor de Hotmail, era o chestiune previzibila si un generator de utilizatori noi pe Outlook.com, magia vine si din numarul noilor utilizatori care s-au plictisit de servicii cu vechime in domeniu, precum Gmail sau Yahoo!.
Desi succesul teoretic era oricum impresionant, nici cifrele nu dezamagesc cand vine vorba de noul serviciu de email. Dupa ce 1 milion de utilizatori s-au inscris in primele 24 de ore, este impresionant sa vezi ca dupa doua saptamani 10 milioane de internauti au acum o adresa de email @outlook.com. Cu toate acestea, un raspuns al exploziei de adrese ar putea fi cauzat de utilizatorii care si-au creat adrese de email si nu le folosesc.