Noile reclame Apple nu mai sunt ca pe vremuri
Era o vreme cand o noua campanie publicitara a celor de la Apple era primita cu surle si trambite de catre presa. Nici macar nu era vorba de reclame. Intotdeauna a fost vorba de mesaje, despre o filozofie, nu si nu obligatoriu despre produse.
Apple a facut istorie cu reclamele sale. ,,1984” e in toate topurile de reclame care se respectva. Campania Think Different de mult timp nu se mai rezuma doar la Apple, ci la o generatie de minti creative. Pana si seria de reclame „Get a Mac” cu John Hodgman si Justing Long a fost o revolutie. Colaborarea dintre Apple si TBWA/Chiat/Day a generat rezultate incredibile prin simplitatea reclamelor de acum 20 – 30 de ani si pana la reclamele de iPhone/iPad din ultimii cativa ani.
Si apoi au venit cele 3 reclame pe care le vedeti mai jos. Prezente, contra unu cost incredibil, in timpul Festivitatii de Deschidere de la Olimpiada, reclamele cu siguranta nu pot fi definite ca „inteligente”. Premisa este simpla, apare un Apple Genius in niste scenarii total exagerate si, printr-un entuziasm destul de dubios ai zice ca salveaza lumea.
Desi sunt un fan al produselor Apple si am un playlist pe YouTube cu reclame Apple care ma incanta prin simplitatea lor, din pacate clipurile de mai jos cu siguranta nu se incadreaza in aceeasi tipar.