Zeci de români, blocaţi în Turcia din cauza unei agenţiii de turism. Ce s-a întâmplat întrece orice imaginaţie
Turcia este una dintre destinațiile preferate de vacanță a românilor, însă pentru 70 dintre aceștia a fost un adevărat coșmar, după ce au rămas blocați în Turcia deoarece agenția de turism de la care au cumpărat sejurul a anunțat că a dat faliment.
Vacanță de coșmar pentru zeci de români în Turcia
Mai mulți turiști români ajunși în Antalya s-au trezit fără adăpost deasupra capului, după ce tour operatorul care le-a rezervat sejurul a intrat în imposibilitate de plată. Aceștia au rămas cu doar două opțiuni, fie plătesc singuri cazarea, fie revin acasă.
Agenția de turism se numește Soley Tour, specializată pe destinații din Turcia, înființată în anul 2020. Autoritățile spun ca păgubiții își vor recupera banii pierduți în cele din urmă, însă va fi un proces de durată.
„Turiștii românii care au achiziționat pachete de vacanță și care se află deja în Turcia, dacă sunt în imposibilitatea de a se întoarce în România sunt rugați să ia legătura cu Consulatul General al României la Istanbul.
http://istanbul.mae.ro/contactÎn cazul în care serviciile achiziționate nu au fost asigurate de către agenție, recomandăm turiștilor români să păstreze documentele financiare care justifică cheltuielile realizate pentru întoarcerea în țară sau continuarea sejurului conform pachetului achiziționat”, a transmis Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.
Ce a păţit o româncă într-un hotel de 5 stele din Turcia
O româncă a decis să-și petreacă vacanța de vară alături de familia ei în Turcia. A rezervat o cameră la un hotel de 5 stele pe care a plătit circa 2.500 de euro, însă odată ce a ajuns la locul cu pricina a fost profund dezamăgită.
”Bună seara! Doresc să împărtășesc prima experiență în Antalya, la Hotel Q Premium Resort Alanya. O dezamăgire totală. Hotelul arată bine, dar curățenia și serviciile lasă de dorit. Personalul de la recepție foarte ”grețos”, camera cu miros de mucegai (a trebuit să dăm bacșiș să ne-o schimbe), mobilier la baie ruginit, baie murdară, prosoape care păreau folosite, șezlonguri rupte și murdare, plajă cu pietre (fără încălțări speciale nu puteai sta), intrarea în mare foarte bruscă, sucuri de proastă calitate, lipsă gheață….etc.
Căldură mare în restaurant și în hotel. După trei zile, surpriza maximă, stare de rău cu stări de vomă și diaree și iritații pe piele. Mâncarea de proastă calitate și nediversificată. Se reciclează toată mâncarea de la o masă la alta. Nu mai spun de drumul de la aeroport la hotel care a durat 3 ore. Este primul hotel la care wi-fi se plătește (15 euro pentru un dispozitiv). Pentru a doua cartelă la cameră se plătește 10 euro. O dezamăgire maximă pentru un hotel de 5 stele cu servicii ultra all-inclusive. Recenziile erau bune, dar neadevărate. Specific că nu suntem pretențioși, dar aici a fost o bătaie de joc. Care ar fi suma potrivită pentru un hotel bun cu servicii de calitate? Ne-a ajuns acest sejur 2450 de euro – cazare + avion (doi adulți și doi copii)”, este mesajul scris de turista româncă într-un grup public de pe Facebook.
Citește și: Ce au păţit nişte români care au mers în Constanţa la plajă. Au povestit tot, de asta mulţi aleg Grecia