Wizz Air este una dintre cele mai mari companii aeriene, iar reprezentanții acesteia au un anunț important pentru români. Două noi rute vor fi adăugate începând cu ianuarie 2023. Unde veți putea călători, aflați în rândurile de mai jos.
Wizz Air a anunțat că va opera două noi rute din România către Arabia Saudită, începând cu luna ianuarie a anului 2023. În total, compania a lansat joi 20 de rute noi, din 11 orașe europene către trei destinații din Arabia Saudită.
Prin urmare, din 9 ianuarie 2023, Wizz Air va oferi două zboruri săptămânale către Aeroportul Internațional „King Khalid”. Totodată, în sezonul de iarnă 2022-2023, zborurile către capitala Arabiei Saudite vor fi operate luni și joi, iar în timpul verii 2023 în zilele de luni și vineri.
Cea de-a două rută vă va duce la Aeroportul Internațional „King Abdulaziz”, lângă Jeddah, situat în vestul Arabiei Saudite. Acestea vor fi operate de două ori pe săptămână din București, în fiecare marți și sâmbătă, începând cu data de 10 ianuarie 2023.
„Arabia Saudită este una dintre cele mai interesante ţări din lume pentru aviaţie, prezentând un amestec eclectic de ocazii de călătorie cu destinaţii de neratat, nenumărate atracţii minunate şi o scenă culturală înfloritoare. Anunţul de astăzi vine în urma Memorandumului de Înţelegere pe care l-am semnat recent cu guvernul şi care ne permite să contribuim la creşterea turismului saudit şi a întregului său ecosistem~, spune József Váradi, CEO-ul Wizz Air.
Recent, Guvernul Ungariei a început o investigație asupra operatorului aerian Wizz Air pentru posibila încălcare a legislației privind protecția consumatorilor, potrivit Associated Press și Agerpres. Este a doua investigație de acest fel din iunie, lansată împotriva unei companii aeriene. Oficialii Wizz Air nu au dat un răspuns în această privință până acum.
Potrivit Ministerului Justiției din Ungaria, au fost formulate mai multe plângeri la adresa Wizz Air deoarece operatorul nu ar fi oferit informații și asistență clienților ale căror zboruri au fost întârziate sau anulate.
Mai mult de atât, Wizz Air este acuzată pentru faptul că nu a răspuns plângerilor consumatorilor în termen de 30 de zile şi operează o linie telefonică de asistenţă pentru clienţi cu suprataxă, ceea ce contravine legislaţiei şi drepturilor consumatorilor din Ungaria, a precizat Ministerul Justiţiei.