Se dau vouchere de reducere de 25% de la Kaufland, după cum a anunțat retailerul german. Cine sunt românii care le pot primi, ce condiții trebuie să îndeplinească, vedeți în rândurile de mai jos ale articolului.
Retailerul german Kaufland a anunțat că oferă vouchere de reducere de 25% clienților săi, iar oferta este valabilă între 14 și 30 octombrie. Ce condiții trebuie îndeplinite, vedem în rândurile continuare. Kaufland, în parteneriat cu Reverse Logistic Group (RGL), a început o campanie care are ca scop reciclarea echipamentelor electronice și electrice.
Astfel, cei care vor să beneficieze de voucherele de reducere trebuie să aducă în magazinele selecționate pentru campanie aparatele vechi. Trebuie știut că reducerile vor fi aplicate în cazul cumpărării unor electrocasnice mici.
-În perioada 21 – 23 octombrie aparatele vechi pot fi duse la magazinele Kaufland Pitești Războieni și Kaufland București Rahova.
-Începând cu 28 octombrie până pe 30 octombrie, clienții sunt așteptați să aducă aparatele vechi la Kaufland Roman și București- Apărătorii Patriei.
-În perioada 14-15 octombrie, clienții care vor să achiziționeze unele elctrocanice mici cu 25% reducere, pot duce aparate electrioce vechi pentru reciclare la Kaufland București Tei și Kaufland Deva.
-Între 21 și 23 octombrie aparatele pentru reciclare, în schimbul cărora vor fi primite vouchele de 25% reducere, pot fi duse la magazinele Kaufland Pitești Războieni și Kaufland București Rahova.
-De pe data de 28 octombrie și până pe 30, campania Kaufland este valabilă la Roman și în magazinul din București- Apărătorii Patriei.
În cadrul campanii Kaufland sunt acceptate echipamente electrice uzate, mici și mari. Fiecare client are dreptul să primească un singur voucher de reducere.
Acestea pot fi folosite până pe 15 noiembrie 2022, pentru cumpărarea de electrocasnice mici, striuct în magazinul unde au fost duse aparatele pentru reciclat.
„Viitorul planetei și al generațiilor următoare ține de felul în care ne raportăm la consumul de resurse, iar acest lucru este responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Demarăm această nouă campanie, alături de partenerii noștri de la Reverse Logistic Group, cu speranța că, în câțiva ani, predarea echipamentelor uzate și colectarea selectivă a deșeurilor va deveni o practică obișnuită.
Ne dorim să producem o schimbare de paradigmă și să creăm o cultură a reciclării în rândul clienților noștri”, a spus Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România, conform economica.net.