Vești importante pentru toți persionarii. Cum poți să depui dosarul de pensionare în starea de alertă? Iată anunțul oficial al Casei de Pensii!
Casa Națională de Pensii a explicat cum poți să-ți depui dosarul de pensioare în perioada aceasta. Amintim că starea de urgență a expirat pe data de 15 mai, moment în care a intervenit starea de alertă. Regulile impuse de către oficiali s-au schimbat, dar relaxarea aceasta nu trebuie să-i găsească pe români mai puțin precauți, astfel pentru a nu răspândi virusul care a făcut deja milioane de victime la nivel mondial.
Casa Națională de Pensii a sugerat pensionarilor posibilitatea transmiterii cererilor și a documentelor prin intermediul Poștei Române, curierilor sau poștei electronicei. Acest lucru ar ajuta buna funcționare la serviciul caselor teritoriale de pensii în special pentru cei care nu se pot deplasa la sediile unde sunt repartizați. Plata se poate face prin cont bancar, iar pentru alte tipuri de servicii, pensionarii pot fi îndrumați telefonic de către angajați.
„Recomandăm posibilitatea transmiterii cererilor și a documentelor prin intermediul serviciilor poștale, de curierat și poștă electronică, facilitând accesul la serviciile caselor teritoriale de pensii și pentru persoanele care nu se pot deplasa la sediile acestora, plăţii prin cont bancar a contribuţiilor de asigurări sociale și a ajutoarelor de deces. Pentru celelalte tipuri de servicii activitatea va continua și va fi asigurată telefonic și prin intermediul mijloacelor moderne de comunicare, mail, datele de contact fiind afișate pe pagina de internet a caselor teritoriale de pensii”
Casa Națională de Pensii
Numere de telefon de la casele de pensii din București