Vestea săptămânii dată de Kaufland România. Se întâmplă în 2023, clienții din țara noastră se vor bucura
Kaufland, în general, dar și Kaufland România, în 2022 și-a stabilizat rolul de jucător important pe piață. Noua viziune de expansiune a venit odată cu schimbarea managementului, cel puțin în România și Moldova, prin venirea lui Marco Hoessl ca CEO. Dacă anul trecut i-a adus un plus în segmentul de piață în care activează, Hoessl spune că în 2023 compania are planuri și mai ambițioase, acesta fiind cel care a adus vestea săptămânii dată de Kaufland România.
În 2022, Kaufland a ajuns la 1.500 de hipermarketuri în Europa
Anul care tocmai s-a încheiat a fost un an al presiunilor economice și o diminuare a puterii de cumpărare la nivel european și local. Cu toate aceste aspecte, retailerii din piața de vânzări cu amănuntul și discount au avut un an bun, al expansiunilor.
Parte a grupului Schwarz, Kaufland și-a extins rețeaua europeană la 1.500 de unități. Kaufland are operațiuni în opt țări europene și înregistrează o cifră de afaceri anuală de peste 27 de miliarde de euro, având 148.000 de angajați.
Pe plan local, Kaufland are 158 de magazine, dintre care 20 sunt în București, iar trendul, conform Marco Hoessl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, va continua și în acest nou an. Unul din desideratele retailerului este acela al digitalizării, lucru de altfel confirmat de Marco Hoessl la lansarea noii locații din București:
„Pentru a le oferi clienților noștri o experiență de cumpărături fără cusur, digitalizarea și sustenabilitatea joacă acum un rol cheie”, a declarat Marco Hoessl , CEO Kaufland România și Republica Moldova.
Vezi și: Un nou magazin celebru vine în România. Lidl şi Kaufland sunt în pericol? Se fac sute de angajări
Vestea săptămânii dată de Kaufland România! „E loc pentru 200 de hipermarketuri pe piaţa locală”
La final de 2022, făcând un bilanț al realizărilor, CEO-ul retailerului pe plan local declara că „În România am întâlnit o expresie care îmi place mult”. În aceeași notă optimistă, în interviul acordat celor de la ZF.ro, Marco Hoessl aduce și vestea săptămânii dată de Kaufland România, făcând referire la continuarea deschiderii de noi locații, atât în România, cât și pe piața din Republica Moldova:
„Pe noi, finalul de an 2022 ne-a găsit în plin proces de expansiune. Am deschis recent magazinul cu numărul 1.500 din Europa chiar aici, în Bucureşti.
Pentru 2023, avem în plan deschiderea a cel puţin zece magazine şi modernizarea altor zece.
Considerăm că până în 2025, e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piaţa locală“, spune Marco Hoessl , CEO Kaufland România și Republica Moldova, pentru ZF.ro.
În același context, în țara vecină Bulgaria, retailerul anunță pentru 2023 planul de renovare a nouă dintre magazinele sale, după ce a deschis două hipermarketuri și a investit anul trecut peste 20,45 milioane de euro în renovări.
Retailerul intenționează să continue expansiunea la nivel național și renovarea hipermarketurilor sale în acest an, în încercarea de a-și consolida poziția pe piața bulgară, a precizat compania într-un comunicat de presă.
În 2022, Kaufland Bulgaria a renovat 12 magazine din cele 63 de hipermarketuri în 35 de orașe din țară, inclusiv 13 în Sofia, cu peste 6.500 de angajați.