Vestea momentului pentru clienții Bolt. Apar cupoanele de călătorie, ce poți să faci cu ele
Al doilea cel mai mare jucător pe piața de ride-sharing, Bolt, anunță lansarea unei noi modalități de a călătorii, prin intermediul diviziei sale de business. Este vestea momentului pentru clienții Bolt, având în vedere că apar cupoanele de călătorie, un serviciu deja existent și pe alte piețe unde compania activează.
Serviciile de ride-sharing sunt într-o plină evoluție
După revoluția produsă de prima companie de ride-sharing, Uber, această piață a prins contur, astfel că vorbim astăzi de un număr important de companii care oferă astfel de servicii, deși extrem de contestate la început, precum și astăzi.
Spre exemplu, pe piața românească astăzi sunt cel puțin 4 astfel de companii, lider find, bineînțeles, Uber, urmat de Bolt. Cele mai noi sunt Blue și Elec, amândouă oferind servicii de ride-sharing, dar numai cu mașini electrice.
Această a doua parte, a folosirii exclusiv de mașini electrice, a prins mai peste tot, deși prețurile nu sunt chiar atât de mici, și nici timpii de așteptare nu sunt mici, precum la Uber sau Bolt.
Vestea momentului pentru clienții Bolt
Așa cum spuneam, Bolt este al doilea mare jucător în acesată piață, și nu vorbim doar pe plan local, pe continentul european, ci și pe celelalte 3 continente. Așa se face că în aprilie a.c., venea și vestea momentului pentru clienții Bolt, dar nu în Europa, ci tocmai în Africa de Sud.
Este schimbarea uriașă anunțată de Bolt, o nouă funcție care ar putea fi de interes pentru organizațiile care au angajați care călătoresc mult pe plan local, prin introducerea de cupoane în Africa de Sud pentru iterația locală a platformei sale de transport la cerere.
Această nouă ofertă permite companiilor să împartă sau să acopere integral costul unei singure curse pentru angajații și clienții lor, ceea ce s-ar putea dovedi deosebit de util atunci când vine vorba de călătorii de afaceri.
Apar cupoanele de călătorie și în România, prin intermediul Bolt Business
După lansarea din aprilie, gigantul a decis să introducă această opțiune și pe celelalte piețe, unde are peste 150 de milioane de utilizatori reali, în 500 de orașe din Europa, și peste 45 de state ale lumii. Așa se face că această opțiune va fi lansată de Bolt în România, conform unui comunicat primit pe adresa de mail a redacției Playtech Știri.
Conform informațiilor, cupoanele pot fi utilizate pentru orice mod de călătorie de afaceri facilitat de Bolt Business. Clienții au flexibilitatea de a controla nivelul de reducere și perioada de răscumpărare, asigurând un sprijin personalizat pentru cerințele lor de călătorie, iar reprezentanții locali ai companiei justifică această decizie:
„Una dintre principalele cerințe ale companiilor client Bolt Business este implementarea unei modalități mai ușoare de a acoperi integral sau parțial costul călătoriilor pentru angajați, parteneri și clienți actuali sau potențiali, fără a fi nevoie să-i adauge la contul Bolt Business.
De aceea, lansăm Cupoanele de călătorie Bolt Business, care ajută companiile din România să utilizeze mai ușor serviciile noastre, și să-și eficientizeze costurile, oferindu-le un mai mult control și flexibilitate.”, spune reprezentantul companiei din România.
„Cupoanele se aplică și restaurantelor partenere”
După cum bine știm, Bolt a început să ofere de ceva vreme și serviciile de livrare de comenzi la domiciliu, astfel că această nouă opține, conform companiei, se vor aplica și partenerilor Bolt Business:
„În plus, utilizarea Cupoanelor se aplică și restaurantelor partenere Bolt Business, clienții sau partenerii beneficiind de reduceri pentru comenzile de mâncare, atât în zilele obișnuite de lucru, cât și cu ocazia evenimentelor.”, spune Denisa Șușca, Business Development Manager, Bolt Business România.
Din același material informativ am mai aflat că această opțiune are trei categorii de cupouane, după cum urmează:
- Cupoane nelimitate: persoana care primește cuponul poate efectua un număr nelimitat de curse, într-un interval financiar prestabilit.
- Cupoanele procentuale oferă un procent stabilit de reducere la o cursă până la o anumită sumă. De exemplu, o reducere de 25% la o cursă care nu costă mai mult de 30 de lei.
- Cupoanele cu sumă fixă acoperă o sumă stabilită, de exemplu o reducere de 25 de lei la o călătorie.
Opțiunea vine în întâmpinarea companiilor care folosesc des aceste servicii, și, conform rerpezentanților, mai există și alte beneficii care vin la pachet cu aceste cupoane de călătorie:
„Cupoanele pot fi utilizate pentru orice tip de călătorie de afaceri Bolt Business. Pentru a sprijini nevoile de călătorie, clienții au control deplin atât asupra nivelului de reducere acordat, cât și a momentului în care călătorii pot răscumpăra cupoanele.
Clienții Business pot vedea câte cupoane au fost răscumpărate sau utilizate, iar datele din contul de administrare Bolt Business pot fi exportate pentru a simplifica raportarea și facturarea.”, se mai arată în comunicatul emis de Bolt România.
Despre Bolt
Bolt este super aplicația europeană care și-a propus să redea orașele oamenilor, nu mașinilor. Bolt are peste 150 de milioane de utilizatori în peste 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa.
Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei.
Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.