Vegetarienii sunt foarte supărați: de ce se vinde morcovul din carne
Un lanț de fast food in Statele Unite a introdus în meniu morcovul din carne. Când îl tai, pare să aducă aminte de un crenvurșt, dar are în spate o rețetă foarte elaborată.
Mulți vegetarieni și vegani sunt de părere că gestul echipei din spatele lanțului de restaurante Arby`s este un afront la adresa lor. În practică, oamenii chiar nu au fost rău intenționați, dar este ușor să înțelegi de unii nu sunt foarte încântați de inițiativă.
Arby`s a început să comercializeze în locațiile sale din SUA un produs intitulat Marrot. Acesta se poate vedea în imaginea de mai sus și, la prima vedere, pare un morcov obișnuit. În practică, nu este chiar așa. Produsul s-a aflat în cercetare de mult timp și a plecat de varietate foarte mare de produse vegetariene făcute să emuleze preparate din carne.
Având în vedere că poți să-ți cumperi un burger care să nu fie făcut din carne dar să aibă un gust similar, cei de la Arby`s au împrumutat conceptul și au creat reversul. Rezultatul este un morcov perfect din punct de vedere optic, de o culoare portocalie cât se poate de autentică. Frunzele de la capăt sunt cu adevărat frunze, dar nu au legătură cu un morcov. În schimb, sunt frunze de pătrunjel.
În ceea ce privește componența, Marrot ascunde la interior un amestec de carne tocată de curcan, fiartă și învelită într-o peliculă realizată din suc de morcovi dezhidratat. Astfel, când îl duci la nas, ar trebui să miroasă a morcovi. Înainte să ajungă în farfurie însă, este un pic tras la grătar.
Conform directorului de Marketing de la Arby`s, lansarea Marrot are un scop nobil în spate. Acest produs este menit să facă legumele mai atrăgătoare pentru cei care nu au acceptat încă faptul că trebuie să facă parte din dieta lor zilnică.