Un nou job face ravagii în Cluj. Fericirea angajaţilor la locul de muncă a devenit prioritatea angajatorilor
Conducerea unei companii cu capital italian din Cluj a decis că cel mai important lucru este fericirea angajaților. Așa că, au angajat un responsabil cu fericirea angajaților la locul de muncă. Au ales să facă decizie după pandemie. Restricțiile și stresul au afectat psihicul angajaților.
Angajat responsabil cu fericirea colegilor săi
FSP Global Group este o companie italiană care își desfășoară activitatea în Cluj. Aceasta urmează să fie completată de un Chief Happiness Officer. Noul angajat este responsabil cu fericirea colegilor săi. Reprezentanții companiei au decis să creeze acest post deoarece oamenii au devenit mai nesociabili și mai retrași după pandemie.
„Acum, când în sfârşit se vede luminiţa de la capătul tunelului, trebuie să ne adaptăm unui nou program de lucru, hibrid: work from home va fi cel mai probabil alternat cu lucrul (de) la birou. După o perioadă atât de îndelungată în care oamenii au lucrat din confortul propriei locuinţe, acum este necesar să se (re)adapteze noii realităţi, să (re)devină parte a echipei, să (re)descopere sentimentul de apartenenţă la o organizaţie. Iar aceste modificări este nevoie să le aducă satisfacţii profesionale şi personale, să îi facă fericiţi”, e opinia şefilor companiei.
Potrivit fondatorului companiei, Antonio Patane, angajații trebuie să simtă că munca lor este apreciată, dar și că ei sunt apreciați ca și oameni.
Ce va face noul angajat
Reprezentanții companiei au adăugat că noul angajat trebuie să descopere nevoile fiecăruia dintre colegii săi pentru a înțelege ce îi face fericiți. De asemenea, el trebuie să le arate că munca pe care o fac contează pentru companie și pentru echipă.
Conducerea companiei a precizat că ideea nu este doar pentru a oferi condiții mai bune de lucru, ci și ca angajații să obțină satisfacții în urma muncii lor și să se simtă mândri de rezultate. Ei mai spun că fericirea angajaților ar trebui să fie pe primul loc în orice companie, indiferent de domeniul de activitate.
„Fiecare acţiune pe care o întreprindem referitor la relaţia unei persoane cu organizaţia noastră trebuie redefinită pentru a asigura un mediu de lucru plin de satisfacţii. Recrutarea, integrarea în echipă, planificarea carierei, managementul performanţei, implicarea şi recunoaşterea meritelor, toate aceste domenii pot beneficia enorm de pe urma unei abordări organizaţionale orientate spre fericirea angajaţilor”, spune Antonio Patane, fondator FSP Global Group.