Trucurile banale pentru a dormi mai bine în fiecare noapte. Ce trebuie să faci, de fapt

Trucurile banale pentru a dormi mai bine în fiecare noapte. Ce trebuie să faci, de fapt
Trucurile banale pentru a dormi mai bine în fiecare noapte. Ce trebuie sa faci, de fapt

Foarte multe persoane se plâng de faptul că suferă de insomnii, nu se pot odihni cum trebuie pe timp de noapte și dorm foarte puține ore. Specialiștii vin cu o serie de sfaturi și trucuri geniale pentru ca tu să te poți odihni și să ai parte de un somn cât se poate de liniștit. Dacă vei respecta acești pași, nu va mai trebui să amâni alarma de cel puțin 3 sau 4 ori.

5 trucuri geniale care te ajută să dormi mai mult și mai bine

Culcă-te în fiecare seară la aceeași oră

Specialiștii sunt de părere că, pentru a avea parte de odihnă și de un somn liniștitor, este esențial să mergi la culcare în fiecare seară, la aproximativ aceeași oră. În acest fel, vă organizați mai bine programul din timpul zilei. De asemenea, este recomandat să dormiți cel puțin 7 ore pe noapte pentru o bună funcționare a organismului.

Evitați să dormiți pe timpul zilei

Chiar dacă te simți obosit și îți dorești să puicapul pe pernă și să te odihnești preț de o oră sau două, acest lucru îți poate da metabolismul peste cap. Cel mai recomandat este să aștepți măcar până seara târziu, iar la ora 22.30 – 23.00 să te pui în pat. Vei adormi mult mai ușor, în acest fel.

Nu beți cafea înainte să adormiți

Explicația este destul de evidentă în cazul acestui sfat. Cafeaua și băuturile energizante conțin multă cofeină, substanță care vă oferă multă energie. Sfatul specialiștilor este să nu consumi acest tip de băuturi cu 2 ore înainte de culcare, deoarece nu vei mai putea adormi la fel de ușor.

Meditația ajută la relaxare

Un alt truc genial care te ajută să dormi ca un bebeluș, este să practici diferite meditații. Deși pare incredibil, meditația, pilates și yoga sunt esențiale pentru a avea parte de un somn cât se poate de odihnitor. Te relaxează foarte mult, iar mintea devine limpede și calmă.

Poți practica yoga timp de 5 minute în fiecare zi, iar acest lucru te va ajuta să dobândești liniștea interioară care te va ajuta să dormi mai bine.

Fă o atmosferă plăcută în cameră

Cu siguranță ești de acord cu faptul că încăperea în care dormi trebuie să te facă să te simți bine în fiecare seară. De aceea, lumina prea puternică te va împiedica să te relaxezi, la fel și muzica dată la un volum maxim.

E recomandat să faci ordine în cameră, să cauți o saltea confortabilă și să alegi așternuturi din materiale naturale, care să fie confortabile cu pielea ta. Aprinde câteva lumânări parfumate sau dă cu parfum prin cameră.