Toate magazinele Carrefour au afișat acest anunț. Ce se va întâmpla cu clienții, de azi

de: Rosu Ioana
16 03. 2020

Grupul Carrefour se numără printre lanțurile de supermarketuri luate cu asalt în această perioadă de criză, motiv pentru care a fost adoptata o serie de măsuri interne de urgență, pentru binele populației. Pentru a fi cât se poate de vizibili și transparenți, angajații au semnalizat măsurile luate atât în magazine, cât și pe internet.

Ce măsuri de prevenție au fost adoptate de magazinele Carrefour  pentru protejarea cetățenilor

În ciuda faptului că multe centre comerciale au adoptat măsuri de prevenție, conducerea Carrefour a afișat pe geamul fiecărui magazin o foaie în care clienții sunt informați că accesul în magazine se face de către maximum 15 persoane. Această măsură de siguranță nu este tot, Carrefour publicând și pe pagina de Facebook o serie de măsuri care să prevină răspândirea epidemiei de coronavirus.

 

Iată măsurile publicate pe rețeaua de socializare , cu scopul atenționării clienților: „Dragi clienți, în această perioadă acționăm împreună printr-un plan de măsuri concrete care să susțină cumpărăturile în siguranță, în magazinele noastre. Ne preocupă în egală măsură sănătatea colegilor, a clienților noștri și a comunităților din care facem parte.

De aceea, ne-am ocupat de:

dezinfectarea cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături; dezinfectarea caselor de marcat la nivelul benzilor de produse, POS-uri, tastatură, separatoare clienți; dezinfectarea spațiului de lucru de către casieri cu o frecvență de 30 de minute, la intrarea și ieșirea din tură; instalarea de panouri transparente de protecție la toate casele de marcat în toate magazinele, în următoarele săptămâni; instalarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru angajați și clienți la intrarea în magazin, dar și în zonele cu produse proaspete; dotarea angajaților cu mănuși de protecție și pulverizatoare cu soluție dezinfectantă cu minimum 60% alcool; delimitarea zonelor cu vitrină asistată și case pentru păstrarea distanței de 1 m între clienți; informarea constantă a clienților cu privire la măsuri de igienizare și siguranță în magazin prin stațiile radio interne; informarea constantă a clienților cu privire la soluțiile pentru evitarea aglomerației la case precum folosirea Carrefour App sau a caselor Self Service;
semnalistică în magazin privind măsurile de prevenire și protecție pentru clienți și desfășurarea activității angajaților în condiții de siguranță; igienizarea și dezinfectarea constantă a mijloacelor de transport angajați și clienți;

Împreună cu managerii din magazinele noastre și partenerii sociali ne asigurăm că toți colegii cunosc aceste reguli și le respectă, pentru siguranța echipelor și a clienților noștri.”a fost mesajul transmis de către condicerea Carrefour, din respect și grijă pentru clienți.