Orice afacere bună se poate face doar cu investiții serioase. Anamaria Prodan, 50 de ani, știe foarte bine rețeța, așa că nu a ezitat prea mult atunci când a decis să facă un nou pariu cu ea și cu viața, deschizându-și o firmă de pomepe funebre, alături de buna sa amică, Gabriela Lucuțar, 39 de ani.
„Afacerea era pe un făgaș normal și bun, dar de când Anamaria a devenit partenera mea lucrurile sunt mult mai bune pentru că oamenii par atrași să organizeze un astfel de eveniment. Oamenii știu bine că noi sunterm două femei puternice, două femei organizate, două femei care au arătat ceva lumii acesteia. Poate suna lăudăros, dar știm care este forța noastră și determinarea și putem spune că suntem cele mai bune în ceea ce facem!”, a declarat Gabriela Lucuțar pentru PLAYTECH ȘTIRI.
Potrivit acesteia, vorbele nu sunt simple cuvinte aruncate în vânt:
„Am și demonstrat asta în decursul anilor, eu pe partea mea, cu businessul pe care l-am început și în care o am mai nou și pe Anamaria, parteneră, iar ea în fotbal și în lumea bărbaților, deși și businessul meu ține tot de lumea asta a bărbaților”.
Ea a precizat pentru PLAYTECH ȘTIRI suma la care s-a ridicat investiția de capital a cunoscutei sale partenere de afaceri: 200.000 de euro.
„Anamaria Prodan a făcut o investiție serioasă în compania noastră. Peste 200.000 de euro! Investiția nu va putea fi amortizată foarte curând, dar ne vom strădui amândouă să facem o treabă foarte bună! Ea a adus mașini funerare noi, dar și alte tipuri de logistică. Am încercat să gândim câteva surprize viitorilor noștri clienți, lucruri nemaiîntâlnite în breaslă până la noi”, a arătat cea supranumită „regina întunericului”.
Gabriela Lucuțar susține că primele înmormântări cu noua lor firmă nu s-au lăsat deloc așteptate:
„Am făcut deja primele înmormântări, dar noi nu ne putem lăuda cu performanțe într-un domeniu despre care în general nu se vorbește. E vorba totuși despre chestiuni sensibile, pe care oamenii le păstrează, de cele mai multe ori, pentru ei înșiși sau pentru cei apropiați. Dar poate vom demonstra ceva atunci când vom avea prima ocazie, cea a despărțirii de o mare personalitate, care ne va încredința dificila sarcină de a o conduce pe ultimul drum”.
Există o explicație și pentru denumirea aleasă de cele două în cazul companiei comune.
„Am decis ca numele companiei să fie Heaven Memorial. Amândouă am considerat că ne reprezintă foarte mult acest brand. Primul termen e clar se referă la rai, iar noi două avem legătură doar cu raiul, îndrăznesc să afirm asta. Al doilea l-am ales fiindcă încercăm să rămână în memoria tuturor după un asemenea moment care ne atinge pe fiecare dintre noi!”, a explicat ea noua denumire a firmei.
Iar un element de noutate absolută e că firmă lor face înmormântări oriunde în țară, dar și în străinătate.
„Mai nou mergem în toată țara, fiindcă nu mai facem înmormântări doar în București. În plus, facem și în afara țării! Adică dacă avem un client din Germania sau din alte țări unde se află comunități importante de români, noi o organizăm. Asta ne evidențiază pe mine și pe Anamaria de restul! Nu suntem limitate!”, a conchis aceeași Gabriela Lucuțar.