Sorin Bontea și Răzvan Fodor au câștigat finala Asia Express, sezonul 3. Primele reacții

Sorin Bontea și Răzvan Fodor au câștigat finala Asia Express, sezonul 3. Primele reacții
Răzvan Fodor și Sorin Bontea, dezvăluiri. Ce s-a întâmplat în finala de la Asia Express

Drumul către Taipei s-a oprit aici, iar câștigătorii reality show-ului Asia Express sunt chef Sorin Bontea și Răzvan Fodor, sau reactoarele 3 și 4, după cum s-au autointitulat.

Sorin Bontea și Răzvan Fodor au câștigat finala Asia Express, sezonul 3

În ediția de marți, 21 aprilie, Asia Express și-a desemnat finaliștii. Chef Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Speak și Ștefania au fost cele două echipe care s-au luptat pentru marele premiu de pe Drumul Comorilor. După o cursă greu de imaginat până în Taipei, Adda și Cătălin Rizea au părăsit aventura asiatică, una dintre monedele pe care le-au adunat pe traseu fiind cea roșie. Parcursul lor va rămâne cu siguranță în istoria reality show-ului, fiind echipa care a ajuns la cele mai multe amulete. Sorin Bontea a repetat continuu „Doamne ferește!”, fiind în stare de șoc. Ștefania a fost foarte dezamăgită de înfrângere, dar a recunoscut că rivalii lor au meritat victoria: „Nu mă consider pe locul 2, eu mă consider pe locul 1 la Asia Express”.

Din momentul eliminării lor, toate au căpătat un alt înțeles. Reactoarele au funcționat și au ajuns în finală, după mii de kilometri parcurși prin lume. De altfel, echipa Fodor – Bontea s-a concentrat din acel punct pe tot ce urma, pentru a-și atinge țelul.

Audiențele de până acum

Emisiunea a crescut mult în audiențe, în ultimele săptămâni. Ea a debutat la jumătatea lunii februarie, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, iar în ultimele ediții a atins chiar recorduri de audiență. De exemplu, luni, în a doua zi de Paște, show-ul Antenei 1 a numărat 1,8 milioane de telespectatori în medie.

Despre format

Reality show-ul este un format produs de Mona Segall la Antena 1 și este varianta românească a emisiunii Peking Express, bazat pe emisiunea belgiană și flamandă cu același nume care a apărut pe sticlă în 2004.  Emisiunea cuprinde un grup de vedete și persoane normale împărțite în cupluri de doi concurenți care se luptă pe un traseu lung de circa 4.000 km pentru a ajunge la o anume destinație într-o călătorie împărțită pe mai multe etape.

Fiecare concurent are la dispoziție bunurile personale într-un ghiozdan și un euro pe zi în valuta locală cu care trebuie să se descurce și să își satisfacă nevoile primare. Cuplurile nu pot folosi banii lor pentru a plăti mijloacele de transport, dar pot convinge localnicii să le cumpere bilete pentru acestea.