Șocul trăit de o româncă după ce și-a făcut cumpărăturile la Kaufland. Ce a observat când s-a uitat pe bon: “Aveți mare grijă să nu pățiți la fel!”
Clienții unui centru comercial din România au trecut printr-o experiență care nu a fost deloc pe placul lor. Nemulțumită și considerând că a fost înșelată, o româncă a atras atenția publicului, semnalând existența unor etichete înșelătoare la Kaufland. Reacția retailerului nu a întârziat să apară după ce cazul a fost făcut public.
Șocul trăit de o româncă după ce și-a făcut cumpărăturile la Kaufland
De la deschiderea primului magazin în România, retailerul german a cunoscut un succes considerabil printre români, fapt confirmat clar de vânzările realizate.
Clienții se întorc la centrul comercial datorită diversității produselor și prețurilor competitive. Totuși, au existat și experiențe neplăcute, așa cum a constatat o femeie din România pe propria experiență.
După o sesiune de cumpărături la renumitul supermarket, o româncă a avut parte de o surpriză neplăcută. Când a verificat bonul de la casă, a observat o diferență semnificativă între prețul unui produs de pe raft și cel înscris pe chitanță.
Ea a spus că prețul pachetului de fasole de pe raft era de 13,29 lei, dar a ajuns să plătească 17,49 lei pentru el.
„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei! Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate,” a declarat clienta, atașând și imagini cu bonul și eticheta din magazin.
Reacția reprezentanților Kaufland România
Până la scurt timp după ce incidentul a fost făcut public, reprezentanții Kaufland și-au cerut scuze pentru situație, au anunțat că angajații au rectificat imediat eroarea și au returnat femeii suma de bani lipsă.
„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin. Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm. Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland, potrivit Lugojeanul.