Show-ul pe care îl va lansa Kaufland România. Anunțul de ultimă oră, cine vor fi gazdele emisiunii

de: Ștefan R. Apostol
06 04. 2022

Retailerul Kaufland România a demonstrat de fiecare dată implicarea sa, mai ales în cauzele sociale. Dar, de data asta Kaufland propune un cu totul alt demers, inedit, alături de actori și ilustratori români. Este vorba, așa cum este precizat în comunicat, de un show de comedie și un dicționar vizual, denumit „Pe Limba Românilor”. Proiectul va fi difuzat pe conturile de Youtube și Facebook ale retailerului, dar și pe TikTok și Instagram.

„Pe Limba Românilor”, un nou proiect inedit, marca Kaufland România

Kaufland România s-a implicat de fiecare dată în rețelele de socialziare.  Prin diferitele sale campanii, fie sociale, fie de promovare a produselor aflate pe rafturile magazinelor, Kaufland a fost prezent de fiecare dată. De data asta, însă, retailerul este cel care anunță un nou proiect digital inediat. Acesta va fi derulat sub numele de „Pe Limba Românilor”, despre care spun că:

„Kaufland România anunță „Pe Limba Românilor”, un proiect digital inedit care promovează expresiile populare inspirate din patrimoniul gastronomic românesc. Proiectul va include un show de comedie și un dicționar vizual. Toate sunt realizate în parteneriat cu actori și ilustratori români.

În curând, Kaufland difuzează „Pe Limba Românilor”, un show online de tip edutainment. Gazda emisiunii va fi stand-up comedian-ul Cristi Popesco, alături de „Băiat”. Este un personaj savuros interpretat de actorul Vlad Basarabescu.”, se spune în comunicatul emis.

Proiectul se va derula sub forma de cinci episoade, difuzate în mediul online. Cei interesați le vor vedea pe canalul oficial Kaufland România pe Youtube. Episoadele vor fi difuzate și pe pagina de Facebook a acestuia.

În afară de cele cinci episoade, vor mai fi și alte informații. Toate vor fi un „conținut extra disponibil și pe restul platformelor de social media ale Kaufland România: Instagram  și TikTok.”, mai spun cei de la Kaufland România.

Retailerul propune și un dicționar vizual al expresiilor românești cu mâncare

Tot proiectul are legătură cu gastronomia tradițională românească, și nu numai. Astfel că, în cadrul aceluiași proiect, Kaufland România va lansa și un dicționar vizual al expresiilor românești cu mâncare. Dicționarul va fi însoțit de ilustrații realizate de ilustratori români cu notorietate în mediul virtual.

„În epoca internetului, tot ce e vizual primează. Iar ce înseamnă tradiție autentic românească riscă să rămână blocată pe rafturi vechi și uitate de lume. Alături de regizori, scenariști și ilustratori, am adunat cele mai creative și grafice expresii pentru a realiza primul dicționar ilustrat al expresiilor românești asociate cu mâncare.

Credem în importanța patrimoniului cultural și vom continua să susținem conservarea acestuia, pentru generațiile viitoare”, a declarat Alina Golopența, Director Marketing, Kaufland România și Republica Moldova.

Detalii despre proiectul amintit, cei interesați pot afla mai multe accesând aici.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.