Secretul produselor din Lidl România. De ce sunt mai ieftine decât în alte magazine
S-a aflat secretul produselor din Lidl România, de ce sunt mai ieftine decât în alte magazine. Probabil că mulți dintre români și-au pus această întrebare. Lidl este liderul pieței de comerț alimentar din România și conform reprezentanților gigantului german, „modelul de bussines al Lidl este unic pe piața locală”.
S-a aflat de ce are Lidl multe produse mai ieftine ca în alte magazine. Ce strategie aplică retailerul german
Mulți dintre clienții Lidl probabil că s-au întrebat cum face retailerul german de are produse mai ieftine ca în alte magazine. Răspunsul este unul simplu, se pare că cea mai mare parte a produselor de pe rafturile lanțului de magazine sunt marcă proprie.
Mulți dintre români optează să își facă cumpărăturile în magazinele Lidl, iar asta o arată și cifra de afaceri a retailerului german. Lider pe piața locală de comerț alimentar, Lidl acoperă toate categoriile de produse pe care le vinde cu mărci private.
Cu cât sunt mai ieftine produsele marcă proprie
Ei bine, acest lucru este clar un avantaj, în contextul în care mărcile private dezvoltate de retaileri sunt cu până la 30% mai ieftine decât cele are brandurilor consacrate, care se află pe același segment și pe același interval de prețuri.
În plus, într-o perioadă în care inflația reduce puterea de cumpărare a românilor, produsele comercializate cu mărci private câștigă foarte mult teren. Potrivit reprezentanților Lidl, peste 80% din produsele din magazinele companiei sunt marcă proprie.
Ce proporție de produse locale comercializează Lidl
„Modelul de business al Lidl este unic pe piața locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie. În prezent, avem produse marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm: de la produse de bază, dar și articole care răspund unor nevoi specifice ale consumatorilor, până la bunuri premium”, precizează reprezentanții companiei, conform ZF.
Conform unei analize GfK, companie de cercetare de piață, Lidl, Penny și Supeco sunt „responsabili” pentru nu mai puțin de 70 de procente din tot ce înseamnă vânzările de mărci private în România.
Când a apărut Lidl în România
Primele magazine Lidl au fost inaugurate în România în anul 2011, iar astăzi sunt peste 300 de magazine în toate județele țării.
„Colaborarea cu furnizorii din România este una dintre prioritățile noastre și, de aceea, includem în oferta noastră un număr din ce în ce mai mare de produse locale. Pentru că înțelegem apetitul românilor pentru produse autentice, am inclus în sortiment produse dezvoltate local, cum sunt cele din gama Cămara Noastră sau fructele și legumele de la furnizori români, disponibile în Piața Lidl”, anunță Lidl, pe site-ul propriu.