Secretul despre primul magazin LIDL România s-a aflat. Puțini clienți fideli știu asta
Lidl face parte din topul magazinelor preferate ale românilor pentru produse de calitate, dar și pentru prețurile pe care le oferă. Puțini clienți fideli știu care este secretul primului magazin deschis în România.
Care este secretul primului magazin LIDL din România?
Lidl este clar pe placul românilor pentru gama variată de produse pe care o are, dar și pentru ofertele care îi încântă de cele mai multe ori pe clienți. Un plus în ochii celor care cumpără de la lanțul de supermarket în cauză este lista de produse dezvoltate la nivel local care se bucură de un succes în rândul cumpărătorilor.
Povestea sa a început în Neckarsulm din Baden-Württemberg, Germania. În anul 1930 era înființată firma care comercializa produse alimentare în regim en-gross – tacică ce a reușit să aducă această companie pe culmi fiind chiar și unică până la acel moment.
După 15 ani de activitate, Lidl a reușit să aibă peste 450 de magazine la nivelul Germaniei. Expansiunea a început ulterior, iar succesul garantat din zilele noastre a adus magazinele Lidl în 32 de țări unde numai în 29 dintre acestea se regăsesc peste 10.800 de magazine.
Magazinele Plus au fost redenumite în Lidl în anul 2011, iar în anul 2021 rețeaua ajunsese la 137 de magazine și 3.300 de angajați. În 2013 se număra deja în topul celor mai mari retaileri din România, iar la moment are peste 7.000 de angajați și numără mai bine de 250 de magazine. Primul magazin al gigantului a fost deschis la finele lunii ianuarie a lui 2011 în cartierul Titan din București.
Povestea de succes a magazinului preferat de români
„Din 2011, promisiunea noastră este de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. În calitate de companie internațională, ne asumăm responsabilitatea – nu doar pentru un rezultat economic bun, ci și în raport cu resursele mediului înconjurător, în raport cu angajații, comunitățile în care suntem prezenți și mediul economic în care activăm. Sustenabilitatea face, deci, parte din modelul nostru de business. Abordările simple și orientate spre client, utilizarea responsabilă a resurselor și menținerea unor relații bazate pe respect cu clienții, angajații și partenerii reprezintă bazele activității noastre zilnice. Aceste valori sunt consemnate în principiile companiei noastre. Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună”
(Sursa: corporate.lidl.ro)