Ieri, în Vinerea Mare, a izbucnit un conflict în magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași. Astfel, un client care a vrut să achite cumpărăturile cu cardul a spus că i s-a cerut să plătească de două ori, din cauza unei erori a angajatului.
Prin urmare, acesta a chemat Poliția întrucât reprezentanții magazinului nu au dorit să rezolve problema, a susținut reclamantul, conform BZI.
Dan C., unul dintre clienții fideli ai acestui magazin, a spus pentru BZI că a dorit să plătească cumpărăturile cu cardul. Tranzacția a fost aprobată, dar în momentul în care a intervenit la casa de marcat un angajat al acestui magazin, lucrurile s-au schimbat.
„Am fost acum o oră și jumătate (n.r.- în jur de ora 12:00) în magazinul Kaufland din Tudor Vladimirescu, am pus mai multe produse în coș, am plătit cu cardul, iar tranzacția a fost aprobată. Un domn a venit la casa de marcat, a apăsat pe un buton și a resetat sistemul. Când a venit doamna casieră să încaseze banii, a zis că tranzacția nu apare pe casa de marcat și e ca și cum nu am plătit.
Era ca și cum banii ar fi blocați pe drumul de la bancă spre comerciant și mi s-a spus că trebuie să plătesc din nou produsele. Era vorba de 56 de lei, nu o sumă mare, neapărat, dar nu asta contează.
Am solicitat să vină un șef de magazin. A venit, am cerut un bon, ceva la mână care să demonstreze că nu au intrat banii în casa de marcat. Acesta mi-a zis să sun la bancă, să anulez tranzacția. Adică rezolvă-ți problema ta, nu e problema noastră. Nu cred că a fost o eroare de sistem, ci o greșeală a angajatului”, a povestit spune Dan C, potrivit sursei citate.
Însă situația a degenerat după ce, conform spuselor lui, nu a avut nicio reacție pozitivă din partea reprezentanților magazinului mai sus menționat, solicitând astfel ajutorul unui echipaj de Poliție.
„Am chemat Poliția. Mi-a zis șeful de magazin că nu stă de vorbă cu mine, că sunt nervos. Normal că eram nervos. Oricine ar fi fost așa în locul meu. Mi-au dat o foaie A4 cu un bon anulat, în cele din urmă, după a venit echipajul de Poliție. Am sunat la bancă, am anulat tranzacția care mi-au spus că se anulează cu mențiunea ”dacă comerciantul ne va solicita din nou această sumă”, adică să plătesc din nou. Dacă plătesc din nou, le fac plângere penală.
Aici nu e vorba numai de bani, ci de modul de abordare a situației. Modul lor de a-și bate joc de clienți. Am stat 45 de minute în magazin și, dacă nu venea Poliția, nu stăteau de vorbă cu mine. Nu ne interesează, rezolvați-vă problema.
Înțeleg că sunt sărbătorile, e aglomerat, dar nu e normal ce se întâmplă. La call center-ul Kaufland am sunat și a durat 25 de minute până a răspuns cineva. Nu m-au ajutat cu nimic nici cei de acolo. Toată lumea face greșeli, dar aici a fost bătaie de joc din partea lor”, a mai povestit Dan C, potrivit sursei citate.