Lidl le oferă clienților numeroase produse la prețuri avantajoase, oferte și reduceri. Lanțul de supermarketuri este preferat de foarte mulți români care își doresc să facă economie și să aibă mereu bucătăria plină de tot felul de alimente, dar de ce sunt prețurile așa de accesibile?
Compania este extrem de cunoscută în America și Europa, iar magazinele Lidl sunt preferate de persoanele din toată lumea pentru prețurile accesibile pe care le oferă. Totuși, mulți poate s-au întrebat de ce există atât de multe alimente care sunt listate la sume avantajoase.
Lidl este pe locul 5 atunci când vine vorba despre cei mai mari vânzători de produse din lume, având vânzări de peste 82 de miliarde de dolari. Multe magazine își schimbă prețurile într-un mod neașteptat pe măsură ce oferă o gamă largă de produse, dar lanțul de supermarketuri are altă strategie.
Josef Schwarz devenea în anii 1930 partener într-un agrosist independent de produse alimentare din Germania, însă compania trecea printr-un proiect de reconstrucție care a durat mai bine de 10 ani după Al Doilea Război Mondial. Astfel, fiul lui Josef Schwarz a trecut la cârma afacerii.
Doar 33 de magazine existau până în 1979, în fiecare găsindu-se aproximativ 500 de produse. Cele care nu înregistrau vânzări mari nu erau aprovizionate, iar abia în anii 90 Lidl a început să deschidă spații în Franța, Anglia, extinzându-se apoi în tot mai multe locuri din Europa, potrivit shtiu.ro.
Lidl le oferă extrem de multe opțiuni clienților atunci când vine vorba despre produsele oferite, acesta fiind principalul motiv pentru care prețurile sunt unele mici. De asemenea, costurile de funcționare sunt reduse atunci când vine vorba despre depozitare, transport, dar și personal.
Mai exact, în magazinele Lidl nu există foarte mulți angajați. În celelalte magazine, se pot găsi întotdeauna persoane care îi ajută pe clienți să găsească un anumit produs, dar lanțul de supermarketuri funcționează în alt mod, iar personalul din magazine are de îndeplinit foarte multe sarcini.
În magazinele Lidl sunt în jur de 30 sau 40 de angajați, în timp ce în alte locuri există și 100 de persoane care pot să îi ajute pe clienți. Un om care face parte din personalul Lidl se poate ocupa cu umplerea rafturilor, așezarea produselor, dar și cu deschiderea și închiderea caselor de marcat.
De asemenea, personalul de la Lidl este instruit pentru a avea grijă de absolut toate zonele, iar angajații din fiecare magazin se ocupă și de curățenie, astfel că multe costuri sunt reduse astfel încât clienții să beneficieze de cele mai bune produse la un preț cât se poate de mic.