Într-o perioadă în care toată lumea se grăbește, iar timpul este extrem de important, restaurantele de tip fast-food care ne oferă mâncarea în doar câteva minute se numără printre cele mai frecventate. Ați crede că Mcdonald’s și KFC sunt primele, dar există un alt restaurant care le detronează pe cele două.
Fostul lanț de restaurantele al omului de afaceri Ștefan Mandachi este, în momentul de față, unul dintre cele mai căutate din România. Mai mult de atât, urmează să se deschidă încă 50 de noi locații.
Spartan este un lanț de restaurante românesc și are acum 75 de unități. Cei doi asociați, Remus Cosovanu şi Răzvan Nanuş, care au preluat afacerea în anul 2023, alături de CEO-ul Gabriel Melniciuc, au de gând să se extindă și în Spania, acolo unde sunt deja două locații Spartan.
Urmează noi schimbări strategice, printre care lansarea unor noi produse, deschiderea unor noi locaţii stradale, în proximitatea zonelor rezidenţiale şi de birouri, precum şi iniţierea unei şcoli de management.
Mai mult, compania mai are îl plan să implementeze procese de sustenabilitate, care urmăresc reducerea consumului de energie în locaţiile operate şi colectarea selectivă a deşeurilor, eliminarea plasticului şi introducerea tacâmurilor din materiale sustenabile.
În anul 2023, Spartan a înregistrat o cifră de afaceri de 48 de milioane de euro. Pe lângă cele menționate mai sus, noii proprietari doresc să deschidă încă 50 de locații în perioada următoare.
„Lanţul românesc de restaurante Spartan a înregistrat o cifră de afaceri de 48 de milioane de euro în 2023 şi mizează pe o serie de îmbunătăţiri operaţionale şi de repoziţionare de imagine, pentru extinderea reţelei naţionale cu până la 50 de noi locaţii în perioada următoare, precum şi pentru extinderea reţelei internaţionale.
Reţeaua de restaurante quick service a ajuns la 75 de locaţii şi a vândut, în 2023, produse de inspiraţie grecească pentru peste 7 milioane de clienţi. Noul acţionariat îşi propune extinderea modelului de franciză şi către Spania, unde există deja 2 locaţii Spartan”, a anunțat compania.
Pentru anul acesta, Spartan îşi propune creşterea cotei de piaţă şi vizează ocuparea poziţiei a 2-a în topul restaurantelor de tip quick service din România.