Răsturnare de situație în războiul din Ucraina. Cea mai nouă metodă folosită de Vladimir Putin pentru a sfida Occidentul

Răsturnare de situație în războiul din Ucraina. Cea mai nouă metodă folosită de Vladimir Putin pentru a sfida Occidentul
Vladimir Putin, în timpul unei conferințe

Sancțiunile impuse Rusiei au lovit puternic economia țării, astfel că multe companii s-au retras de pe piața rusească, provocând daune uriașe. Astfel că, începând cu marii giganți petrolieri și producători auto, până la mărci și companii globale au decis să părăsească piața rusească din cauza invaziei din Ucraina. O mare parte dintre acestea au luat decizia de a renunța la acordurile comerciale din grijă pentru securitatea angajaților, dar și din cauza pierderilor financiare imense suferite de Rusia. În ciuda loviturii economice foarte mari, Vladimir Putin a găsit o metodă de reinventare a comerțului rusesc, sfidând o parte dintre sancțiunile impuse de UE.

Cum va reuși Vladimir Putin să resusciteze economia țării

Cele cinci pachete de sancțiuni venite din partea Occidentului către Rusia au afectat puternic economia țării, astfel că Rusia se bazează în acest moment pe exportul de petrol către țările care sunt dependente de acesta.

Cu toate acestea, Vladimir Putin pare să fie lovit la punctul sensibil, după ce companiile din Occident au anunțat că vor refuza să mai trimită vasele care asigură transportul de combustibili fosili din Rusia. Cu această nouă sancțiune, economia Rusiei s-ar prăbuși, astfel că retragerea comercianților și asiguratorilor din Rusia nu ar mai putea fi compensată în niciun fel.

În ciuda declinului pe care Vladimir Putin este pe care să îl traverseze, apar informații referitoare la găsirea unei noi metode de a îmbunătăți comerțul în Rusia,  astfel că brandurile din Occident vor fi înlocuite cu cele turcești. Anunțul prin care Vladimir Putin dorește să anuleze cât mai mult din sancțiunile impuse de Occident a fost publicat în cotidianul rusesc, Izvestia.

Potrivit ultimelor informații, mai multe braduri turcești de îmbrăcăminte și bunuri de uz casnic doresc să intre pe piața rusă, negocierile fiind deja în curs cu mai multe lanțuri de centre comerciale în vederea deschiderii de magazine, potrivit TASS.

Ce branduri turcești vor apărea pe piața din Rusia

Într-un moment de cotitură pentru econimia Rusiei și pentru insuși Vladimir Putin, negocierile sunt în plină desfășurare, astfel că mai multe companii turcești discută cu centrele comericiale din Rusia cu privire la deschiderea unor magazine. Printre acestea se numără adL, Mudo, LTB, Twist și Ipekyol.

Dmitri Moskalenko, președintele Consiliului Centrelor Comerciale din Rusia, a confirmat pentru Izvestia negocierile dintre operatorii ruși și companiile turcești, explicând că fiecare dintre branduri intenționează să deschidă peste 100 de puncte de vânzare în Moscova și în alte regiuni ale țării.

Potrivit lui Omur Surenkok, proprietarul unui centru comercial important din Moscova a transmis că, primele magazine care se vor deschide vor fi cele ale brandului adL, un operator care a fost prezent și în trecut pe piața rusă.

Negocierile care au loc în această perioadă se vor concretiza cu deschiderea primul magazine, care ar putea fi inaugurat în toamnă, lansând colecția toamnă-iarnă, asemeni altor mărci turcești.

Vă reamintim că branduri internaționale precum Nike, Puma, Adidas, H&M, Mango, Marks & Spencer se numără printre companiile occidentale care au anunțat suspendarea activităților din Rusia din cauza războiului desfășurat în Ucraina. Alte 300 de companii din toate domeniile s-au retras de pe piața rusească, fie în urma sancțiunilor impuse de UE, fie din solidaritate pentru Ucraina.