Un produs din gama dulciurilor a fost retras de urgență din marile lanțuri de magazine, cum ar fi Auchan, Cora, Lidl și/sau Mega Image, din cauza unei nereguli descoperite de inspectorii de la Autoritatea Națională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA).
În urmă cu puțin timp, specialiștii de la Autoritatea Națională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) au anunțat retragerea unui produs de la rafturile de vânzare din magazinele Lidl, Kaufland și nu numai. Este vorba despre un sortiment de dulciuri de la un brand cunoscut.
Produsul poate fi returnat la orice supermarket al lanțului de magazine specific. Clienții vor primi înapoi banii pe care i-au plătit la momentul achiziționării produsului în cazul căruia au fost descoperite mai multe nereguli. Nu se știe concret dacă este nevoie de prezentarea bonului fiscal sau nu.
În urma controalelor efectuate cu scopul de a asigura siguranța consumatorilor, ANSVSA a descoperit în magazinele Cora, Lidl și/sau Mega Image un brand de dulciuri care comercializa un produs ce nu prezenta etichetă în limba română. Produsul este, în principiu, sigur pentru consum.
Specialiștii de la ANSVSA nu recomandă consumul produsului cu pricina de către persoanele care prezintă alergie la alune. KitKat Pops Hazelnut and Cocoa Nibs este denumirea produsului retras de la rafturile de vânzare inclusiv din lanțul de magazine Auchan.
Așadar, produsul KitKat Pops Hazelnut and Cocoa Nibs, de la Nestlé Bulgaria, făcând parte din lotul cu numărul 30300457 și care expiră în luna decembrie 2023 a fost retras de la vânzare din marile lanțuri de magazine – Kaufland, Auchan, Cora, Lidl și/sau Mega Image.
„Persoanele care au achiziționat produsul îl pot returna la Serviciul Clienți din magazinul Auchan de unde l-au cumpărat și vor primi înapoi contravaloarea acestuia. Este necesară prezentarea bonului fiscal”, au comunicat inspectorii ANSVSA pe site-ul instituției.
Te-ar putea interesa și: Câte unități alimentare au fost închise în România, de la începerea sezonului estival. ANSVSA nu a avut milă față de patroni
Doar produsul prezentat mai sus a fost identificat cu nereguli din întreaga gamă de dulciuri. Pentru a primi banii achitați pe el, păstrând totodată produsul achiziționat, clienții au posibilitatea de a contacta direct reprezentanții Nestle România, la numărul de telefon 0800 863 785, de luni până vineri, în toate zilele lucrătoare, de la ora 08:00 la ora 21:00 sau pe email la adresa contact@ro.nestle.com.