O nou situație este anunțată în magazinele Lidl și Kaufland, conform presei germane. Este vorba de o nouă alertă alimentară, și ca urmare vorbim despre produsul retras de urgență din magazinele celor doi retaileri. Vezi despre ce este vorba!
Conform presei germane, asistăm la o nou situație de alertă almentară în cele două magazine. În acest sens, retailerii avertizează în prezent cu privire la un produs, existând un risc de rănire la utilizare.
Vezi și: Produsul retras de urgență din magazinele Lidl. Este alertă alimentară, era foarte popular
În cursul acestei zile, gigantul discounter Lidl și supermarketul Kaufland, au retras un produs care a fost vândut în filialele lor din Germania este în prezent rechemat în service. Este vorba de un articol pentru copii.
În comunicatul emis de cei doi retaileri se precizează că produsul retras de urgență din magazinele Lidl și Kaufland, care a fost vândut sub mărcile ”Playtive” și ”Kidland”, este afectat de această rechemare.
După cum explică Lidl și Kaufland, producătorul articolului, OWIM GmbH & Co. KG, a inițiat rechemarea produsului din cauza unui defect de siguranță.
”Din cauza unui defect de fabricație al leagănului pentru copii, nu poate fi exclus ca scaunul să se încline necontrolat înainte sau înapoi atunci când este folosit.”, se precizează în comunicat.
Prin urmare, există un risc de rănire pentru copiii care folosesc leagănul. Ca urmare a prezentei situații, producătorul le cere clienților să respecte rechemarea în service și să nu mai folosească articolul afectat.
Conform informării, articolul poate fi returnat în toate sucursalele Lidl și Kaufland, după cum explică discounterii și supermarketurile. Prețul de achiziție va fi rambursat chiar și fără prezentarea bonului fiscal.
Se întâmplă din nou și din nou ca produsele alimentare sau articolele de uz zilnic să fie rechemate în service din cauza unor deficiențe de siguranță sau a unor riscuri pentru sănătate. În prezent, există numeroase alte retrageri de produse pentru copii și jucării.
În principiu, producătorii și comercianții cu amănuntul sunt obligați să se asigure că produsele pe care le vând sunt sigure. În caz contrar, produsele afectate trebuie să fie retrase sau rechemate.
Vezi și: Produsul retras de urgență din magazinele Mega Image. Este alertă alimentară în România
O acțiune de rechemare este întotdeauna necesară atunci când produsele au fost deja introduse pe piață. Genul acesta, de situații, mai spun reprezentanții celor doi retaileri, se întâmplă, fără a depinde strict de vânzător, ci doar de manufacturare și de producător în sine.