Produsul periculos retras de Decathlon România. Atenție! Nu îl folosiți dacă l-ați cumpărat deja

de: Ana Chivu
01 08. 2021

Alertă la Decathlon România! Un produs a fost retras de pe rafturi. Clienții care l-au achiziționat deja sunt rugați să îl restituie și să nu se folosească de el. Despre ce este vorba și ce au descoperit specialiștii?

Produs retras de Decathlon România

Un produs cumpărat de foarte mulți români a fost retras de pe piață de curând. Decathlon România trage un semnal de alarmă cu privire la acesta și face un apel către cei care l-au achiziționat să-l returneze în cel mai scurt timp. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) vine cu precizări despre cele întâmplate.

Concret, specialiștii au primit o notificare de ultimă oră de la Decathlon cu privire la un produs. Este vorba despre colacele de piscină cu hamac integrat pentru copii. ANPC informează că s-a descoperit un risc potențial în privința ruperii unei lipituri.

Sursa citată mai menționeză și că produsul colec pentru piscină cu hamac integrat marca Nabiji a fost vândut în România în perioada cuprinsă între 1 ianuarie – 3 iulie 2021. Producătorul acestuia susține că în anumite cazuri lipitura se poate rupe treptat și parțial separând partea gonflabilă de partea de țesătură pe care stă copilul.

Cu toate astea, subliniază că un astfel de caz ar fi destul de rar, dar există totuși o posibilitate. Decathlon a decis să retragă de pe piață toate aceste produse pentru a nu-și asuma un risc în fața consumatorilor.

„Nu am întâmpinat niciun accident legat de această problemă, cu toate acestea nu dorim să ne asumăm niciun risc în ceea ce privește siguranța tinerilor noștri utilizatori și, prin urmare, retragem toate produsele noastre de pe piață”, au transmis reprezentanții producătorului.

Retailer-ul anunță că toți clienții care au cumpărat produsul menționat pot să îl returneze la cel mai apropiat magazin. Cei din urmă vor primi contravaloarea colacului atunci când îl vor returna.

ANPC, amenzi cu carul în sezonul estival

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a informat că în perioada de început a lunii iulie comisarii au efectuat 192 de acțiuni de control. Acestea continuă pe tot parcursul sezonului estival pentru a se asigura că toți consumatorii sunt în singuranță.

„Mă bucur să constat că, după prima săptămână plină a Comandamentului, rezultatele consilierii operatorilor economici, care activează în acest sezon, pe litoral, şi-au făcut simţită prezenţa şi, ca urmare a acestor verificări, au fost aplicate 204 avertismente, urmând ca micile probleme găsite să fie remediate în cel mai scurt timp, iar echipele ANPC să revină pentru a se convinge de acest lucru. Se vede, aşadar, că responsabilitatea este cuvântul de ordine pentru majoritatea operatorilor care activează la mare, în acest an”
Claudiu Dolot, preşedintele ANPC