Produsul la 2 lei care apare miercuri în magazinele Penny Market. Clienții se vor bate pe el, cât ține oferta

de: Daoud Andra
09 07. 2024

Hypermarketurile vin în întâmpinarea nevoilor clienților cu tot felul de oferte la produsele de sezon și nu numai. Săptămâna aceasta, românii care merg la Penny Market pot cumpăra diverse produse la prețuri de câțiva lei și se pot bucura de reduceri semnificative, în baza cardului de client.

Produsele de neratat din oferta Penny Market

În fiecare săptămână, cele mai cunoscute hypermarketuri din România lansează o broșură cu oferte de nerefuzat. Începând de miercuri, 10 iulie, românii care își fac cumpărăturile la Penny pot găsi la raft câteva produse cu prețuri foarte atrăgătoare. Posesorii de animale pot cumpăra, începând de miercuri, hrană umedă pentru câini, diverse sortimente, la 2,49 lei, 415 grame, cu 16% reducere.

Și orezul cu bob rotund marca Penny are un preț redus, respectiv 4,99 lei kilogramul. Zmeura congelată poate fi achiziționată la prețul de 4,99 lei pentru 300 de grame, reducerea aplicată fiind de 27%.

De asemenea, clienții care au card Penny se bucură de prețuri avantajoase la înghețată, dulciuri, lapte bătut sau băutură carbogazoasă Schweppes. Ofertele sunt valabile în perioada 10-16 iulie, în toate magazinele Penny din țară, în limita stocului disponibil. Promoțiile pot fi consultate în catalogul online, în aplicație și în broșurile tipărite.

Un nou lanț de magazine în România

Unul dintre liderii de pe piața de retail din Europa și-a anunțat intenția de a se extinde și în România. Zabka, brand originar din Polonia, urmează să lanseze brand-ul Froo în România și să deschidă o rețea de 200 de magazine în toată țara. În prezent, Zabka are peste 10.000 de magazine, servicii de livrare și platforme digitale în lume și se bucură de un număr impresionant de clienți. În primăvara acestui an, Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care Zabka cumpărat un pachet majoritar de acțiuni.

”Intrarea Grupului Zabka pe piața din România este rezultatul dezvoltării consecvente a unui concept și a unui ecosistem de convenience cu potențial de extindere pe piețele europene. Expansiunea internațională se aliniază cu strategia de creștere cuprinzătoare adoptată de Grup în 2021.

După obținerea aprobărilor pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea unei dezvoltări accelerate a DRIM, determinată de combinarea poziției puternice pe piață a DRIM cu expertiza în retail de proximitate și puterea financiară a Grupului Żabka. Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriaşă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât şi din partea clienţilor de pe piaţa românească, şi care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obişnuiţi în Zabka.”, au declarat reprezentanţii companiei.