Produsul din Cora România care a fost rechemat de urgență. Mare atenție dacă l-ai cumpărat

de: Năstase Mirabela
28 07. 2022

Produsul din Cora România care a fost rechemat de urgență. Motivul retragerii și rechemării acestui produs cu data de expirare 6. 10. 2022 este acela că există suspiciunea prezenței alcaloizilor tropanici. Alcaloizii tropanici sunt ingrediente naturale ale unor plante care cresc sporadic pe suprafețele cultivate cu cereale și au rolul de a îndepărta dăunătorii. Ce efecte pot cauza.

Produsul din Cora România care a fost rechemat de urgență

Cora România a luat decizia de a retrage și de a rechema produsul Alnatura Eco Chips din porumb 125 g, cu data de expirare 06.10.2022, deoarece există suspiciunea prezenţei alcaloizilor tropanici, se anunță într-un comunicat. Alcaloizii tropanici nu au efect pe termen lung, însă pot duce la tulburări temporare, cum ar fi greață, somnolență și dureri de cap.

„Deoarece tratăm siguranța consumatorilor extrem de serios, cei care au achiziționat aceste produse sunt rugați să nu le consume, ci să le returneze magazinului de unde le-au cumpărat și să solicite contravaloarea acestora, până la data de 09.08.2022 cel târziu.

Aceste măsuri s-au luat în urma aplicării politicii stricte de siguranță alimentară din cadrul companiei noastre. Ne cerem scuze pentru posibilele neplăceri provocate si vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în comunicat.

Cora reduce suprafața hypermarketurilor

Potrivit celor mai recente informații, Cora a luat decizia de a reduce suprafaţa în cinci hypermarketuri. Astfel, retailerul va face modificări în magazinele Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza, Alexandriei și Brătianu Constanța, ca parte dintr-un amplu proces de remodelare „devenit necesar în noul context generat de pandemie”.

„Am observat schimbarea comportamentului clienților care preferă în continuare formatul magazinului fizic și își doresc să îl acceseze cât mai eficient cu putință. Românii prin natura lor sunt amatori de socializare și își doresc să testeze, să analizeze, să miroasă și să simtă produsele pe care le cumpără. În noul context alocă însă mai puțin timp în magazin, vin cu o agendă clară și un buget prestabilit.

Chiar această transformare a fost elementul care ne-a determinat să remodelăm și să căutăm soluții pentru reducerea timpului în magazin, cum ar fi soluția aplicația mobilă Scan & Pay și casele de marcat Self Check Out.  (…) Regândim tot layoutul magazinelor în această cheie, efort care implică reorganizarea raioanelor și optimizarea gamelor de produse pentru a răspunde cât mai fidel cerințelor și nevoilor consumatorilor”, au mai spus reprezentanții acestor hypermarketuri.

Din informațiile companiei mai aflăm și că remodelarea acestor hypermakturi implică și o optimizare a gamelor de produse, în sensul eliminării produselor care nu se vând, mai ales a celor non-alimentare.