Oana Roman și-a ieșit din minți. Vedeta nu a mai putut rezista și a spus lucrurilor pe nume, după ce a fost dezamăgită de unul dintre magazinele Lidl din România. A fost extrem de deranjată de ceea ce i s-a întâmplat și mai ales dezgutată, motiv pentru care a rugat ANPC-ul să se sesizeze în această situație.
Oana Roman a stârnit un val de indignare pe rețelele de socializare după ce a împărtășit cu fanii ei o experiență neplăcută legată de un produs cumpărat de la Lidl. Deși este client fidel magazinului, de data aceasta și-a schimbat părerea despre acesta.
Fiica fostului premier Petre Roman a făcut publică situația în care s-a găsit după ce a achiziționat o caserolă de carne tocată de vită-porc de la acest lanț de magazine, exprimându-și dezgustul și cerând intervenția Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
În postarea sa pe social media, Oana Roman a descris cum a avut parte de o neplăcută surpriză atunci când a deschis caserola acasă, descoperind un miros greu care indica faptul că produsul era stricat. Ea a explicat că, de obicei, preferă să cumpere carne de la măcelărie, unde are certitudinea prospețimii și calității acesteia, însă de data aceasta a decis să nu mai facă un drum până la alt magazin.
Cu toate acestea, experiența neplăcută nu a fost singulară, conform declarației vedetei, care a subliniat că mai mulți oameni i-au scris că au întâmpinat aceeași problemă. Prin intermediul postării sale, Oana Roman a încercat să atragă atenția asupra situației și a solicitat ANPC să intervină pentru a investiga și sancționa eventuala problemă de calitate a produsului comercializat de Lidl.
„Așa arată o carne cumpărată de la Lidl care are termen de valabilitate până pe 9 martie 2024 și nu vreți să știți cum pute. Deci, așa arată, ca să știți. ANPC-ul să se sesizeze, să se ducă peste domnii de la Lidl”, a spus șatena pe Instagram.
Oana Roman a stârnit o serie de controverse pe pagina sa de socializare în urma unor declarații privind experiența neplăcută avută cu un produs cumpărat de la Lidl. După ce a primit sute de mesaje din partea urmăritorilor săi, care îi împărtășeau propriile lor experiențe negative cu aceeași problemă, Oana Roman a decis să continue să își exprime nemulțumirea față de situație.
„Am pățit și eu, tot de la Lidl”
„De multe ori mi s-a întâmplat asta la Lidl, eu nu mai cumpăr de la ei”
„Lidl, în general, ar eo problemă la carnea. Nu sunt din București, dar în orașul meu mereu carnea ce este încă în termen pute… și pute rău!”, au spus fanii.
În contextul discuțiilor aprinse, Oana Roman a reiterat că a fost criticată aspru pentru comentariile sale anterioare referitoare la prețurile considerate exagerat de mari practicate de un alt retailer.
Ea a mărturisit că a fost sfătuită să evite achizițiile din supermarketurile destinate, conform unor opinii, segmentului de consumatori mai puțin privilegiați. Însă, aceste critici nu au diminuat hotărârea Oanei Roman de a-și exprima părerea și de a atrage atenția asupra problemelor întâmpinate.
Pe lângă reacțiile venite din partea urmăritorilor săi, Oana Roman a dezvăluit că a primit un e-mail din partea agenției de PR a magazinului Lidl, în care i s-a comunicat că vor fi luate în considerare și investigate cu prioritate aspectele semnalate de ea pe rețelele de socializare. Această reacție din partea magazinului reprezintă un prim pas în direcția rezolvării problemei semnalate de Oana Roman.
În ciuda criticilor și a presiunii, Oana Roman rămâne fermă în convingerile sale și speră că sesizarea sa va duce la o soluționare a situației, astfel încât să se evite probleme similare în viitor.
Oana Roman a făcut față unui val de critici și controverse în urma decesului mamei sale, Mioara Roman. În ciuda eforturilor de a-i aduce un ultim omagiu într-o ceremonie funerară deosebită, vedeta a fost aspru criticată de către unii urmăritori care au acuzat-o că și-a abandonat mama într-un azil și că nu i-a acordat atenția și îngrijirea necesare în ultimele momente ale vieții sale.
Cu toate acestea, Oana Roman a ales să facă față acestor comentarii dure și să le ofere o replică clară și fermă. În urma criticilor acide primite pe rețelele de socializare, Oana Roman a decis să ia atitudine și să lămurească situația.
Ea a subliniat faptul că, în timpul vieții, mama sa a fost tratată cu respect și că ea însăși a făcut multe sacrificii pentru a-i asigura o bătrânețe demnă și liniștită. Mioara Roman a fost internată într-un centru de îngrijire specializat din Snagov, unde a beneficiat de îngrijirea și atenția necesară, iar Oana a plătit sume considerabile lunar pentru aceste servicii.
Vedeta a subliniat că a făcut tot posibilul pentru a o ajuta pe mama sa și că este deranjată de speculațiile și comentariile răutăcioase care au circulat pe marginea acestui subiect. Prin intermediul unei postări pe pagina sa de Instagram, Oana Roman a ales să transmită un mesaj clar și emoționant, în care a cerut încetarea speculațiilor și a criticilor neîntemeiate.
Ea a subliniat importanța respectului pentru memoria mamei sale și a exprimat dorința ca aceasta să fie lăsată să se odihnească în pace.
„Acum vreau să vorbesc despre un subiect foarte serios și foarte sensibil în același timp. M-am gândit foarte mult zilele astea dacă e cazul să dezbat acest subiect. Pentru memoria mamei mele trebue să lămuresc niște lucruri, fără a intra în polemică sau controversă cu cineva, doar încerc să lămuresc ceva.
Mama sigur și-ar fi dorit. Mama sigur e foarte deranjată de acolo de unde e de anumite lucuri și de anumite cuvinte care s-au folosit în toată perioada asta în legătură cu ea. Consider că trebuie să se știe astfel încât să se înceteze cu speculațiile, cu datul cu părerea din partea unor oameni care habar nu au ce vorbesc. S-au trezit vorbind, apărând la televizor și bătând câmpii.’, a spus Oana Roman, pe pagina sa de Instagram.