Românii sunt obișnuiți să meargă la Lidl și să găsească acolo tot ce au nevoie. Se pare că, în viitor, nu va mai fi așa. Care este produsul de bază de la LIDL care va fi în cantităţi din ce în ce mai mici. Românii se vor certa pentru a-l cumpăra?
Lidl România își schimba radical oferta, micșorând proporția produselor de origine animală pe care le va scoate la vânzare, în timp ce va crește o altă gamă de produse alimentare, conform unei publicații germane.
„Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă”, anunță germany.detailzero.com.
Retailerul german vrea acum să-și schimbe oferta. Astfel, anunță că va reduce proporția de proteine animale din gamă. Christoph Graf, un oficial al companiei, a spus pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului „Săptămâna Verde” că nu există alternativă, pentru că nu există o a doua planetă.
„Oamenii trebuie să se hrănească în așa fel încât „limitele noastre planetare să fie luate în considerare, resursele pământului sunt suficiente pentru zece miliarde de oameni. Prin urmare, conținutul de carne trebuie redus semnificativ – și astfel și gama de produse de origine animală. Acest lucru ar putea deveni chiar un avantaj competitiv pentru Lidl. Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o trăsătură de diferențiere”, spune Christoph Graf.
Proporția de proteine vegetale din gama Lidl va fi „crescută în mod continuu”. Potrivit lui Christoph Graf, Lidl plănuiește săptămâni tematice speciale pentru a-i obișnui cu noua strategie pe clienți. Cu toate acestea, Lidl nu intenționează să dicteze dieta clienților, ci mai degrabă să-i motiveze.
Potrivit lui Christoph Graf, Lidl dorește să motiveze concurența prin trecerea la produse mai puțin vegetale și mai puțin animale.
„Scopul nostru nu este doar să facem Lidl să arate pozitiv pentru clienți, vrem să schimbăm ceva. Uneori, când suntem singuri, este complicat. Cumpărătorii văd întregul comerț german ca având obligația de a face ceva, pentru că Europa și lumea ne privesc ca pe o țară”, a mai spus Christoph Graf.